پایگاه خبری خانه فوتبال:

باشگاه استقلال برای دریافت وام از بانک دچار مشکل شد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مدیریت باشگاه استقلال طی روزهای اخیر تلاش کرد با رفع مشکلات موجود مانند بسته بودن حساب و تامین منابع مالی، مطالبات بازیکنان داخلی را پرداخت کند.
در حالیکه امروز اخباری مبنی بر واریز شدن وام 200 میلیاردی استقلال منتشر شد اما بر اساس پیگیری‌ها از این باشگاه مشخص شد هنوز اتفاق نیفتاده است. البته گفته می‌شود این مبلغ در حدود 100 میلیارد است که دریافت آن با وجود ارائه وثیقه لازم، هنوز هم دچار مشکل اداری است.

مدیران باشگاه استقلال که روز چهارشنبه لیست پرداختی‌ها و چگونگی آن را به بانک مربوطه ارائه داده بودند، از ساعات ابتدایی صبح امروز نیز پیگیر انجام واریزی‌ها بودند اما هنوز این اتفاق نیفتاده و برخی موانع اداری برای تایید نهایی پرداخت این پول، کار استقلال را با مشکل روبرو کرده است.

حتی باشگاه استقلال به امید دریافت این پول صحبت‌هایی را نیز با وکیل استراماچونی برای پرداخت مطالبات سرمربی اسبق آبی‌ها انجام داده تا به محض دریافت بتواند پرونده مرد ایتالیایی را ببندد.

با اینحال مدیران باشگاه استقلال در تلاش هستند امروز تمام مشکلات و موانع را رفع و در نهایت مطالبات بازیکنان داخلی را پرداخت کنند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: