پایگاه خبری خانه فوتبال:

شکست هفته گذشته سپاهان سبب شد پرسپولیس و استقلال برای تصاحب صدر جدول امیدوارتر شوند و وضعیت جدول اوج هیجان و استرس را در لیگ برتر جاری کرده است. حساسیت لیگ سبب شده برای سه مدعی جدی قهرمانی علاوه‌بر بازی‌های خودشان، مسابقه حریفان هم مهم شود و امتیاز از دست دادن رقیبان مستقیم می‌تواند در مسیر قهرمانی بسیار تاثیرگذار باشد.

هوادار تهران که در این فصل نتایج خوبی گرفته در نیم فصل اول شکست شوکه کننده‌ای را در آزادی به پرسپولیس تحمیل کرد و حالا شاگردان ساکت الهامی در همین ورزشگاه باید به مصاف استقلال بروند. هواداران پرسپولیس امیدوارند این تیم تهرانی این بار استقلال را متوقف کند تا وضعیت جدول پیش از دربی در صورت پیروزی مقابل مس کرمان به نفع‌شان شود.

درحالی‌که هوادار در کادرفنی و لیست بازیکنان خود تعداد زیادی از اعضای سابق استقلال را دارد، اما سه عضور کادرفنی این تیم پیش‌تر قرمزپوش بوده‌اند.

مظاهر رحیم‌پور، مربی بدنساز و داوود فنایی، مربی گلرها تا همین فصل پیش عضو پرسپولیس بودند و با این تیم چند افتخار مهم را کسب کرده‌اند. علاوه بر آنها امیرحسین فشنگچی، بازیکن اسبق پرسپولیس نیز در این فصل به کادرفنی هوادار اضافه شده است. باید دید هوادار باانگیزه چه نتیجه‌ای مقابل آبی‌ها خواهد گرفت؛ بدیهی است شکست یا تساوی استقلال در این مسابقه به نفع پرسپولیس خواهد بود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: