پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی اسبق پرسپولیس گفت: برنده دربی یکشنبه آینده به احتمال 80 درصد قهرمان لیگ برتر خواهد شد.
ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط حساس سه تیم استقلال، پرسپولیس و سپاهان در جدول لیگ و کورس قهرمانی اظهار داشت: یادم می آید چندین سال پیش هم همین وضعیت برای استقلال و پرسپولیس رخ داد. آن زمان علی پروین سرمربی و من مربی پرسپولیس بودم و تکلیف قهرمانی لیگ به روز آخر کشیده شد.ما در تهران با فجرشهید سپاسی بازی داشتیم و استقلال در انزلی به مصاف ملوان رفت که در نهایت استقلال بازنده شد و ما بردیم و قهرمان شدیم. اکنون هم لیگ همانقدر حساس و جذاب شده است. وضعیت قهرمانی لیگ برتر این فصل در دربی روز یکشنبه مشخص خواهد شد. هر کدام از دو تیم استقلال و پرسپولیس برنده دربی شود به احتمال 80 درصد قهرمان لیگ برتر خواهد شد اما مساوی دربی به سود سپاهان خواهد بود و این تیم را به سمت قهرمانی می برد. بعد از دربی هم استقلال و پرسپولیس هر کدام دو بازی سخت پیش رو خواهند داشت. 

ابراهیمی در مورد شرایط فنی دربی عنوان کرد: مثل همیشه خط هافبک دو تیم تعیین کننده خواهد بود. مشکلی که هر دو تیم از نظر من دارند این است که مدافعان کناری هر دو تیم زیادی وارد زمین حریف می شوند و دفاع هر دو تیم هم باز است. با تمام این اوصاف برنده دربی قابل پیش بینی نیست. این مسابقه همیشه حساسیت های خودش را دارد و این مرتبه به دلیل شرایط جدولی این حساسیت ها دو چندان شده است. 

مربی اسبق پرسپولیس تصریح کرد: من در 13 دربی حضور داشتم و باید بگویم واقعا نمی توان برنده مسابقه را پیش بینی کرد و شانس هر دو تیم برای برد 50 درصد است. برنده دربی هم به احتمال زیاد قهرمان خواهد شد. پرسپولیس چند هفته پیش از نظر فنی کمی دچار افت شد اما اکنون شرایط ایده آلی دارد. استقلال هم از نظر روحی واقعا در شرایط مطلوبی است. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: