پایگاه خبری خانه فوتبال:

حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال با انجام چندین اقدام مثبت در راستای پرداخت طلب شاکیان استقلال در جهت جلوگیری از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه، این روزها تا حد زیادی مورد توجه هواداران این تیم قرار گرفته است. گرچه هواداران استقلال هنوز از وزارت ورزش و اقدامات دیرهنگام این وزارت خانه در رابطه با پرداخت بدهی استراماچونی برای جلوگیری از عدم حذف استقلال از آسیا دلخور هستند اما حالا گروهی از طرفداران استقلال معتقدند کسی که این روزها در باشگاه استقلال همه کاره است توانسته کاری که آجورلو و فتح‌الله‌زاده طی یک سال گذشته در آن ناکام بودند را در عرض دو هفته به سرانجام برساند.

در همین ارتباط و طی روزهای گذشته خبرنگارانی که حجت کریمی را در مراسم مختلف دیدند از او درباره مدیرعاملی باشگاه استقلال پس از تشکیل مجمع سوال می‌کردند که کریمی هنوز پاسخ روشنی در این مورد به کسی نداده بود اما آخرین خبر در رابطه با تصمیم نهایی حجت کریمی شاید برای هواداران استقلال تعجب آور باشد.

سرپرست مدیرعاملی فعلی باشگاه استقلال در صحبت با نزدیکان خود در این باره اعلام کرده "قسم خورده" است که هرگز مدیرعامل باشگاه استقلال نشود. او که در حال حاضر از سوی اعضای هیئت مدیره به عنوان رئیس هیئت مدیره نیز منصوب شده و این پست را هم در اختیار دارد همه چیز را به تشکیل مجمع عمومی باشگاه استقلال موکول کرده و گفته حتی نمی‌داند که در هیئت مدیره استقلال خواهد ماند یا نه! اما وی در رابطه با پذیرش پست مدیرعاملی باشگاه استقلال قاطعانه و با قسم خوردن گفته به هیچ عنوان این سمت را نخواهد پذیرفت.

کریمی در صحبت کوتاهی با خبرورزشی در این باره توضیح داد: «من می‌خواستم در مدت زمان اندکی که این سمت در اختیارم بود تمام تلاش و توانم را برای کمک به استقلال بگذارم که اگر هم در این رابطه کاری انجام شد تنها با کمک خداوند و حمایت هواداران بوده است. در غیر این صورت من هیچ کاره‌ام. ضمن اینکه خوشحالم اگر توانستم جلوی بروز مشکلات بیشتر از این را برای استقلال بگیرم».

کریمی همچنین با اشاره به دوران موفق حضورش در فدرایسیون کشتی به برخی از نزدیکان استقلال گفته: «در طول مدت زمانی که عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال بودم نیز هرگز نخواستم یک عضو خنثی باشم و فقط در جلسات حضور پیدا کنم که برایم ساعت حضور در جلسه رد شود بلکه از تک‌تک دقایقی که از روز اول تا حالا در جلسات هیئت مدیره باشگاه حضور داشتم سعی می‌کردم به آقایان آجورلو و فتح‌الله‌زاده کمک کرده باشم. اگر هم در این باره اقدامی صورت گرفته فقط و فقط برای ادای دین به مردم بوده است. چون نمی‌خواستم بعدها پیش وجدان خودم شرمنده باشم که در این مدت کاری از دستم بر می آمده و آن را انجام نداده باشم».

حجت کریمی سال گذشته -دوران مدیرعاملی آجورلو- با تشکیل کمیته‌ای تحت عنوان "کمیته تسویه حساب" بخش عمده‌ای از بدهی طلبکاران استقلال جهت گرفتن مجوز حرفه ای برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا را تسویه کرد اما در نهایت به دلایل ذکر شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا فصل گذشته تیم های استقلال و پرسپولیس از این رقابت ها کنار گذاشته شدند.

مجمع عمومی باشگاه استقلال روز سه شنبه پنجم اردیبهشت ماه تشکیل و به احتمال زیاد نفراتی به اعضای هیئت مدیره این باشگاه اضافه خواهند شد. ضمن اینکه با توجه به صحبت های حجت کریمی درباره عدم پذیرش مدیرعاملی باید منتظر حضور یک مدیرعامل جدید در باشگاه استقلال باشیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: