پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست باشگاه استقلال گفت: رسید پول به حساب استراماچونی توسط مدیران بانک شهر دریافت شده است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حجت کریمی در حاشیه برگزاری دربی 100 اظهار داشت: خدا را شکر وقتی جو ورزشگاه را را می بریم لذت بخش است. هوادار آمده و دلش  شاد است. حالا ببینیم نتیجه چه می شود.

وی در مورد پرداخت سنگین بدهی تاریخ استقلال گفت: واقعا همین طور بود، کارها انجام شده و دیدم که امروز یک استوری گذاشتند. 

سرپرست باشگاه استقلال در مورد وضعیت بدهی پادوانی گفت: با توجه به اینکه این پول از طریق کارگزار به حساب پادوانی واریز می شود روز پنجشنبه به وکیل او اعلام شد رئیس بانک شهر گفته است به خزانه مراجعه و 100 هزار دلار را بگیرد. وکیل او قبول نکرد و گفت باید حواله کنید یا بلیت برزیل بگیرید و من این پول را برای او ببرم. در نهایت قرار شد همان حواله صورت بگیرد.

کریمی در مورد پیش بینی دربی گفت: امیدوارم دل هوادار استقلال شاد شود.

وی در مورد اینکه برنامه ای برای ماندن دارید یا خیر، عنوان کرد: من یک خادم بودیم و آمدیم یک کاری انجام بدهیم و دل هوادار را شاد کنیم بعد از این هم هرچه خدا بخواهد.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه شما پول استراماچونی را دادید و شاید اگر مدیر دیگری بود به بازیکنان پاداش می داد یا قراردادشان را، گفت: اعتقاد دارم که باید سازمان را از بنیه درست کنیم و مشکلات حل شود. اگر نشود همینطور به مدیران دیگر منتقل می شود. باید یک بار حل شود تا مدیران دیگر کار خود را انجام دهند. این همه بدهی از قبل مانده و برای مدیر قبلی یا دولت فعلی و قبلی هم نبوده و برای قدیم بوده است. ای کاش قبلا هواداران پیگیر این قضایا بودند.

کریمی در مورد بدهی میلیچ گفت: میلیچ تسویه شد و مرحله بعدی هم قرارداد بازیکنان و بدهی های دیگری که مانده است را پرداخت می کنیم.

وی در مورد اینکه رسید واریز استراماچونی را دریافت کردید، یا خیر؛ عنوان کرد: احمدی رئیس بانک شهر دو روز قبل رسید را برای من فرستاد. یک برگه است که وکیل او باید امضا کند که این پول را دریافت کرده است.

سرپرست باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا هواداران برای حضور در آسیا امید داشته باشند، یا خیر، گفت: ان شاء الله و توکل بر خدا.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: