پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: دربی همین است؛ آنها یک شوت زدند که به گل تبدیل شد و ما شانس بازگشت به بازی را نداشتیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ریکاردو ساپینتو پس از شکست یک بر صفر مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: فکر می‌کنم نیمه اول خیلی متعادل بود. آنها با ارسال‌های خود چند فرصت خطرناک داشتند و ما هم موقعیت‌های خطرناک و بیشتری داشتیم. فرصت‌های زیادی داشتیم و اگر پاس آخر را بهتر می‌دادیم می‌توانستیم گل بزنیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانیم تساوی در نیمه اول را بپذیریم. در نیمه دوم آنها یک گل زودهنگام زدند. لحظه‌ای که ما خیلی خوش شانس نبودیم توپ به پشت صالح و تیر دروازه برخورد کرد و گل شد؛ یعنی یک موقعیت و یک گل. دربی همین است. متاسفانه برای ما اینگونه شد، چون ما فقط 3 امتیاز را می‌خواستیم و مساوی هم برای ما خوب نبود.

سرمربی تیم فوتبال استقلال خاطرنشان کرد: بعد از این گل آنها از هر راهی که می‌توانستند به دفاع کردن پرداختند. سعی کردیم موقعیت‌سازی کنیم تا به گل برسیم، اما در این بازی ما شانسی را که همه تیم‌ها برای بازگشت نیاز داشتند را نداشتیم.

ساپینتو افزود: این داور هم داور خوبی است و از وی خوشم می‌آید، اما امروز همه خطاها علیه ما بود. خطاهای متعدد پویایی بازی ما را گرفت و همه چیز در دربی متفاوت است. دربی همین است و باید از شانس‌ها استفاده کنیم. آنها این شانس را داشتند که یک شوت بزنند و به گل برسند. متاسفانه بازی را باختیم و این چیزی نبود که ما می‌خواستیم. قهرمانی برای ما سخت‌تر شد، اما تا زمانی که امتیاز هست به خودمان باور داریم و تا پایان می‌جنگیم.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، زمانی که خبرنگارها قصد سوال پرسیدن از ساپینتو، سرمربی استقلال را داشتند وی بدون توجه به آنها سالن نشست خبری را ترک کرد و به سوالی پاسخ نداد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: