پایگاه خبری خانه فوتبال:

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: متأسفانه امروز استقلال چند بازی قبل نبودیم و دربی هم طوری است که باید از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، خسرو حیدری پس از شکست استقلال در دربی 100 مقابل پرسپولیس با نتیجه یک بر صفر، اظهار داشت: دقیقا بعد از 8-7 برد خوب، کلی بازی‌های خوبی که داشتیم، متأسفانه امروز آن استقلال چند بازی قبل نبودیم و دربی هم شما می‌دانید، از تک موقعیت‌ها باید استفاده کنیم. فکر می‌کنم تیم پرسپولیس هم خیلی موقعیت خاصی نداشت و موقعیت صد درصدی نداشت، اما می‌توانم بگویم که واقعا از این بازیکنان باید تشکر کنیم؛ با این همه فشار، شما ببینید از آسیا حذف شدیم، بازیکنان شب عید یک هزار تومانی دریافت نکردند، اما به خاطر سرمربی و هواداران آمدند و تمرین کردند. هیچ کسی با ما نبود و در آسیا هم خیلی راحت حذف شدیم. بله، ما صد درصد از آسیا حذف شدیم، متأسفانه تیم ما خیلی زیر فشار بود. دست بچه‌ها درد نکند. دست تک تک بچه‌ها را می‌بوسم به خاطر اینکه غیرت گذاشتند، نه پول گرفتند، از آسیا حذف شدند، هیچ کسی هم سراغی از ما نگرفت، اما باز بچه‌ها آمدند و تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: چه بردهایی که آوردیم و هواداران خوشحال شدند. بعد از اینکه ما از آسیا حذف شدیم، همه آمدند پول را پرداخت کردند، اما وقتی ما از آسیا حذف شدیم دیگر چه فایده‌ای دارد؟ تیم واقعا تحت فشار بود و دست بچه‌ها درد نکند که آمدند بازی کردند، اما امروز واقعا آن استقلال همیشگی نبودیم.

مربی استقلال در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: ما در دو جام شانس داریم؛ هم در لیگ و هم در جام حذفی و هیچ چیزی تا لحظه آخر تمام‌شده نیست. می‌جنگیم برای به دست آوردن جام. بچه‌های ما 40 درصد گرفته‌اند، اما شب عید یک هزار تومانی دریافت نکردند. این همه سال بازی کردند، هر مدیرعاملی در تیم استقلال بود، شب عید به بازیکنان پول داد، اما امسال هیچ پولی شب عید به بازیکنان پرداخت نشد. چندین مدیرعامل ما عوض کردیم؟ آجورلو برای چه عوض شده؟ اگر آجورلو رفته و فتح‌الله‌زاده آمده، چه چیزی عوض شده است؟ بعد از آن چه اتفاقی افتاده است؟ ضربه این اتفاقات را هواداران، کادر فنی و بازیکنان خورده‌اند. من واقعا امروز از هواداران به خاطر باختی که داشتیم عذرخواهی میکنم. دست‌شان درد نکند، آمدند، حمایت کردند، ما امروز شرمنده‌شان شدیم، اما همین هواداران می‌دانند واقعا بازیکنان از  جانشان مایه گذاشتند.

وی ادامه داد: در این چند هفته این همه حاشیه داشتیم، اما بازیکنان می‌آمدند بازی‌ها را می‌بردند. بیرون از خانه، داخل خانه، این تیم و کادر فنی تلاش کردند. ساپینتو با اینکه پولش را نگرفته است، ما استراماچونی را داشتیم که به خاطر 100 هزار دلار رفت و بعد از آن قرارداد سال بعد خود را هم گرفت، اما ساپینتو که می‌توانست قراردادش را فسخ کند، ماند، چون بازیکنان او را دوست دارند. اما بازیکنان فقط به خاطر ساپینتو و هواداران آمدند و بازی کردند. متأسفانه امسال هیچ چیزی برای استقلال سر جای خودش نبود. 

حیدری در پاسخ به این سوال که شما مقابل تیم‌های بالای جدول، امتیاز از دست دادید، آیا این ضعف تیم نیست، گفت: ما گل گهر را در استادیوم آزادی بردیم، بازی تراکتور، یک اتفاق بود و در زمین حریف باختیم. تیم سپاهان هم در آنجا باخت. بازی‌ها، بازی‌های بزرگی بود و ممکن است این اتفاقات رخ دهد. ما به بچه‌ها گفته بودیم که باید شجاع باشید و از تک موقعیت‌ها استفاده کنید. من فکر می‌کنم این بازی نهایتا باید مساوی می‌شد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: