پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی دیروز اتفاق خیلی مهمی در زمین رخ نداد و اگر دوستان فکر می‌کنند اتفاقی افتاده است می‌توانند در بازی‌های آینده آن را جبران کنند.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، افشین پیروانی در حاشیه بازی امروز پرسپولیس مقابل تیم ملی نوجوانان کشورمان در مورد پیروزی در دربی 100، اظهار داشت: خداراشکر، پرسپولیس هستیم. همیشه توقع برد و قهرمانی از ما وجود دارد. دیروز بازی مهمی مقابل استقلال داشتیم که هواداران هم سنگ تمام گذاشتند. برد در دربی خوشحالی دارد و واقعاً از برد لذت بردم. خوشحالی‌ام هم چندبرابر بود.
وی در خصوص اعتراض استقلالی‌ها به قضاوت داور، گفت:‌ چیز خاصی ندیدم. اگر دوستان دیدند ان‌شاالله در بازی بعد اشتباهات داوری تکرار نشود.
سرپرست پرسپولیس در مورد صحبت‌های فرشید سمیعی معاون حقوقی باشگاه استقلال، اظهار داشت: لطفا سوال بعدی را بپرسید! 

وی در خصوص شانس قهرمانی پرسپولیس، عنوان کرد: با این شرایط و مشکلاتی که داشتیم، مشکلات‌مان مثل تیم‌های دیگر نیست. واقعا برخی تیم‌ها هیچ دغدغه‌ای ندارند ولی جزو تیم‌های مشکل دار هستیم. همیشه پرسپولیس همین بوده، چه زمان قبل از ما، چه زمان بازی کردن ما و چه الان، واقعا باید بودجه مشخصی باشد. تیم رقیب هم هست. اینکه اول فصل پول نباشد و بخواهد در طول فصل قطره چکانی بیاید واقعا قشنگ نیست. بحث یارگیری، تدارکات و امکانات وجود دارد. این‌ها بحث حاشیه‌ای است. اصل هم این است که باید دنبال نتیجه خودمان باشیم. به تیم حریف کاری نداریم. تلاش خودمان را می‌کنیم. با برد دیروز روحیه‌مان خوب شده، در هر دو جام امید داریم. تلاش می‌کنیم در ادامه لیگ هم برنده شویم و چشم‌مان به نتایج خودمان باشد.

پیروانی در خصوص تغییرات در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر این اتفاق دو یا سه ماه قبل اتفاق می‌افتاد دیگر بهانه‌ای دست کسی نبود. امیدوارم اتفاق خاصی برای باشگاه پرسپولیس نیفتد. 

پیروانی در خصوص تغییرات در هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر این اتفاق دو یا سه ماه قبل اتفاق می‌افتاد دیگر بهانه‌ای دست کسی نبود. امیدوارم اتفاق خاصی برای باشگاه پرسپولیس نیفتد. اینکه می‌گویند 48 ساعت مانده به اتفاقاتی که AFC تصمیم بگیرد و ناگهان مدیریت دو باشگاه عوض می‌شود، اگر قبلا انجام می‌شد بهتر بود.

وی در مورد بازی بعدی در جام حذفی مقابل گل گهر گفت: این بازی مهم است. جام حذفی جام شگفتی‌هاشت. ان شاالله با روحیه‌ای که داریم و به دور از مغرور شدن می‌رویم پیروز شویم.

پیروانی در خصوص هواداران پرسپولیس عنوان کرد: بهترین هواداران دنیا را داریم. همه تیم‌ها قابل احترام هستند اما بیشترین و بهترین هواداران را داریم. عاشق رنگ قرمز هستیم. هرکس قرمز پوشیده زیبایی خاص خودش را دارد!

سرپرست پرسپولیس در مورد صحبت‌های روز گذشته‌اش مبنی بر گله‌مند بودن بازیکنان از پرداختی‌ها، گفت: این مساله صحبت من نبوده و شاید صحبت فرد دیگری بوده، من گفتم اگر قرار است به تیمی کمک شود باید به ما هم کمک شود. اینکه 48 ساعت مانده به بازی بدهی‌های خارجی یک تیم داده می‌شود، ما هم بدهی خارجی و مشکلات مالی داریم. ما را هم حمایت و کمک کنند. ما پرسپولیس هستیم و بیشترین هوادار را داریم. پرافتخار هستیم و توقع است از ما هم حمایت شود.

وی در مورد مشکلات ورزشگاه آزادی، اظهار داشت: دیروز بلیت فروشی واقعا راضی کننده نبود. دربی تهران باید به نحو احسن و پرطرفدار باشد اما متاسفانه اینطور نبود. می‌گویند 50-50 ولی دیروز 10-10 هم نبود! زیبایی فوتبال به بودن هوادار است. دیروز به طبقه دوم رفتند و اتفاقی نیفتاد. امیدواریم بازی بعد هم این اجازه را بدهند.

پیروانی در مورد شادی جنجالی بیرانوند و شکایت استقلال به کمیته اخلاق، گفت: دو سه صحنه بود ولی هرکدام هم بوده... بروند شکایت کنند. مشکلی نیست ولی هرکسی به یک نحوی شادی می‌کند. یکی ایستاده و یکی متحرک شادی می‌کند که ما دیروز جزو متحرکین بودیم!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: