پایگاه خبری خانه فوتبال:

جزئیات تازه از مرحله جدید فروش فوق العاده سایپا . سایپا این محصول را به صورت فروش فوق العاده عرضه می کند. شرکت سایپا جزئیات کاملی از این طرح جدید خود منتشر کرد. این طرح جذاب سایپا را دنبال نمایید. سایپا فروش با تحویل فوری دارد.

تحویل ۲۵ هزار دستگاه خودرو سایپا با قیمت نصف بازار آزاد

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا گفت: طی هفته جاری ۲۵ هزار دستگاه خودرو به مشتریان محصولات سایپا تحویل داده می شود.

حسین کاظمی طرقی، افزود: تا پایان هفته جاری 25 هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل خواهد شد؛ عدد یاد شده بیانگر افزایش 55 درصدی تحویل خودرو نسبت به مدت مشابه سال گذشته به مشتریان است.

وی با تاکید بر اینکه تحویل خودرو به مردم به صورت مستمر طی هفته های آتی ادامه خواهد داشت، گفت: از آنجا که تحویل خودرو به مردم، در مقایسه با سال های گذشته بی سابقه بوده و ناوگان حمل و نقل نمی تواند به سرعت خودروها را از کارخانه به نمایندگی ها منتقل کند، مشتریان می توانند جهت تسریع در تحویل خودرو، در صورت تمایل نسبت به ثبت سیستمی درخواست تحویل حضوری به صورت اینترنتی و یا با مراجعه به شبکه نمایندگی های سراسر کشور، اقدام کنند.

کاظمی طرقی با بیان اینکه افزایش تیراژ تولید منجر به افزایش سرعت در تحویل خودرو به متقاضیان شده است، ادامه داد: در صورتی که مشتریان با رویه یاد شده بخواهند خودرو خود را تحویل بگیرند، هزینه حمل بابت تحویل حضوری خودرو بعلاوه بیمه بدنه دو هفته ای (بصورت رایگان) به مشتریان تعلق خواهد گرفت.

معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در ادامه به امکان واریز وجه برای مشتریان اشاره کرد و گفت: شرایط تمدید واریز وجه برای متقاضیان خرید در سامانه یکپارچه عرضه خودرو که حائز شرایط ثبت نام بوده اند اما موفق به واریز وجه نشده اند فراهم شده است و مشتریان در این خصوص نباید نگرانی داشته باشند./تسنیم

سایپا / شرایط تغییر خودرو در سامانه یکپارچه چگونه است؟

متقاضیانی که تحویل خودروشان۱۴۰۳میباشد میتوانند از امروز ۵اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودروهای دیگری را از بین رانا، تارا، آریسان و هایما که امکان تحویل در۱۴۰۲ دارند را انتخاب کنند.

متقاضیانی که تحویل خودروشان۱۴۰۳میباشد میتوانند از فردا ۵اردیبهشت با مراجعه به سامانه یکپارچه، خودروهای دیگری را از بین رانا، تارا، آریسان و هایما که امکان تحویل در۱۴۰۲ دارند را انتخاب کنند.

سایپا / آغاز مهلت ویرایش ثبت‌نام خودرو از ۵ اردیبهشت

­سخنگوی وزارت صمت: متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده از ۵ اردیبهشت به مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب نمایند.

سایپا /  مهلت ویرایش ثبت‌نام خودرو از ۵ اردیبهشت به‌مدت ۵ روز

سخنگوی وزارت صمت گفت: متقاضیانی که نوبت تحویل خودروی آن‌ها سال ۱۴۰۳ اعلام شده است از ۵ اردیبهشت به‌مدت ۵ روز می‌توانند خودروی دیگری را انتخاب نمایند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، امید قالیباف گفت: متقاضیانی که نوبت آن‌ها سال 1403 اعلام شده است از فردا 5 اردیبهشت 1402 به‌مدت 5 روز می‌توانند با ورود به سامانه یکپارچه خودرو با 5 اولویت نسبت به تغییر انتخاب اول خود اقدام کنند.

وی افزود: اگر متقاضی هر 5 اولویت را انتخاب کند قطعاً در سال 1402 می‌تواند خودروی خود را دریافت کند و به‌عکس اگر متقاضی هیچ اولویتی را انتخاب ننماید همان انتخاب اولویت سال 1403 کماکان برای او ملاک عمل خواهد بود.

قالیباف ادامه داد: کسانی که در سال 1402 نوبت‌دهی شده‌اند، اما به‌دلایلی می‌خواهند انصراف دهند و در طرح دوم یکپارچه تخصیص خودروی وزارت صمت شرکت نمایند حتماً باید از طرح ابتدایی که ثبت‌نام کرده‌اند، انصراف دهند؛ گزینه انصراف برای متقاضیان فعال است.

سخنگوی وزارت صمت گفت: اگر متقاضیان از طرح ابتدایی تخصیص خودرو انصراف ندهند برای شرکت در طرح دوم یکپارچه تخصیص خودرو با مشکل مواجه خواهند شد.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: