پایگاه خبری خانه فوتبال:

رییس سازمان خصوصی سازی توضیحاتی را درباره برگزاری مجامع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس ارائه کرد.
به گزارش "ورزش سه"، مجمع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس از صبح امروز به صورت جداگانه با حضور همه اعضا برگزار شد و مسئولان تصمیماتی را در این خصوص اتخاذ کردند. مهم‌ترین مساله‌ای که بعد از مجمع دو باشگاه منتشر شد، این بود که تغییری در هیات مدیره سرخابی‌ها ایجاد نمی‌شود اما با اعلام رییس سازمان خصوصی سازی تغییرات در هیات مدیره منتفی نشده ،‌بلکه دو هفته تعویق افتاده است.

حسین قربانزاده رییس سازمان خصوصی سازی با انتشار یک استوری در صفحه شخصی خود درباره مجمع استقلال و پرسپولیس توضیحاتی را ارائه کرد.

او نوشت:‌«با توجه به تشکیل هیات انتخاب پنج‌نفره مشترک بین وزارت ورزش و جوانان و سازمان خصوصی‌سازی ، یکی از دستور جلسات مجمع امروز دو باشگاه یعنی تغییر اعضای هیات مدیره، به مدت دو هفته به تعویق افتاد و صرفا دستور جلسه تصویب صورت‌های مالی در دستور کار قرار گرفت.»

رییس سازمان خصوصی سازی ادامه داد: «در این فاصله دو هفته‌ای ، جلسات فشرده هیات انتخاب برگزار می‌شود وپس از مصاحبه تخصصی با نامزدهای اعضای هیات مدیره، این هیات اعضای پیشنهادی نهایی خود را به مجمع معرفی می‌کند. لذا شایعه ابقای اعضای هیات مدیره فعلی در جلسه امروز مجامع دو باشگاه صحت ندارد و حتما در جلسه مجمع فوق‌العاده دو هفته آینده، هیات مدیره دو باشگاه با هدف ارتقای انضباط مالی و عملکرد حرفه‌ای دستخوش تغییرات خواهند شد.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: