پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیرعامل باشگاه استقلال در سازمان خصوصی‌سازی ادعایی عجیب مطرح کرده است.
به گزارش "ورزش سه" ماجراهای باشگاه استقلال و سازمان خصوصی‌‍سازی از هفته پیش تا الان به داغ‌ترین موضوع فوتبال ایران خارج از مستطیل سبز تبدیل شده است.
در برنامه هفته گذشته فوتبال برتر، حسین قربان زاده، رئیس سازمان خصوصی‌سازی، مدعی شد علی فتح الله زاده در همان سال 92، طلب یک میلیاردی خود به جای چک‌های شخصی‌اش را دریافت کرده و دریافت دوباره مبلغ پنج میلیارد به جای آن چک‌ها، تخلف بوده است.

مدیرعامل استقلال در آن برنامه به شدت در برابر این صحبت قربان زاده زاویه گرفت و مدعی شد از او در دادگاه شکایت خواهد کرد.

با این حال سازمان خصوصی‌سازی روز چهارشنبه در بیانیه‌ای به تفصیل، ماجرای چک‌ها را شرح داده و ثابت کرد که این مبلغ قبلا دریافت شده است. موضوعی که با سکوت فتح الله زاده همراه شد تا اینکه امروز سازمان خصوصی سازی بیانیه دوم را صادر کرده و در آن پرده از موضوع عجیبی برداشت.

طبق متن بیانیه سازمان خصوصی‌سازی که عینا تکرار می‌شود، فتح الله زاده پذیرفته که مبلغ این چک‌ها را در سال 92 دریافت کرده و تا پایان فروردین از این سازمان برای برگشت پنج میلیارد فرصت خواسته اما در کمال تعجب مدعی شده که بازیکنان در آن زمان، دو بار چک‌ها را پاس کردند: "علی‌رغم آنکه روز یکشنبه 20 فروردین با حضور در سازمان خصوصی‌سازی از ساعت 9 تا 11 پذیرفت که نباید این پول پرداخت می‌شده ولی مدعی شد بازیکنان صاحب چک دو بار مبالغ این چک را دریافت کردند، نه ایشان و آقای نیازی!"

این ادعای فتح الله زاده در شرایطی صورت گرفته که به طور مثال فرهاد مجیدی در همان شب پخش برنامه از طریق برادرش فرزاد، اعلام کرد که یک ریال از 400 میلیون تومان چک‌های مورد ادعا را دریافت نکرده است.

حالا به نظر می‌رسد با این بیانیه سازمان خصوصی‌سازی و ادعای عجیب فتح الله زاده، به زودی شاهد مصاحبه یا واکنش فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی و حنیف عمران زاده به عنوان سه بازیکن مدنظر مدیرعامل استقلال باشیم.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: