پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ما از کیفیت گل گهر خبر داریم و می‌دانیم که در این چند سال مربیان و بازیکنان خوبی داشتند.
‌‌‌‌‌‌‌به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل گل گهر سیرجان در جام حذفی اظهار داشت: یکی از بازی‌های حساس را در پیش داریم. ما از کیفیت گل گهر خبر داریم و می‌دانیم که در این چند سال مربیان و بازیکنان خوبی داشتند. این تیم کیفیت خوبی دارد و ما هم آماده این بازی هستیم.

* برای قهرمانی باید از حال و هوای دربی خارج شویم

وی افزود: ما آماده انجام بازی فردا هستیم و تمرکز ما هم روی همین بازی است؛ چراکه هنوز اتفاق خاصی برای ما در لیگ برتر و جام حذفی رخ نداده است. اصلی‌ترین بازی‌های ما باقی مانده و برای گرفتن جام بهتر است خیلی زود بازی قبلی را فراموش کنیم و از حال و هوای دربی دربیاییم. بازیکنان درک خوبی از شرایط فعلی دارند و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتند. برخی از بازیکنان که تجربه بیشتری دارند به عنوان بزرگ‌تر شرایط را مدیریت کنند. ما شرایط خوبی برای عبور از این مرحله داریم و امیدوارم که هواداران باز هم از ما حمایت خوبی کنند و مثل بازی قبل رنگ ورزشگاه را قرمز کنند تا با حمایت آنها از این مرحله صعود کنیم. 

*دو غایب پرسپولیس مقابل گل گهر

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره غایبان پرسپولیس در بازی فردا تصریح کرد: برای بازی فردا کمال کامیابی‌نیا و گئورگی گولسیانی را در اختیار نداریم. 

* آمار دقیق بخواهند می‌گوییم چه تعداد داوری علیه ما بوده است

گل محمدی در مورد حواشی‌ای که بعد از دربی به وجود آمده و اینکه استقلالی‌ها معتقدند بیشترین ضرر را از داوری در این فصل دیده‌اند، افزود: باید آماری حرف بزنیم. اشتباهات برای ما هم به وجود آمده و موارد زیادی در این خصوص وجود دارد. ما از دوران سختی عبور کردیم و الان به جایگاه خوبی رسیدیم، اما برخی از دوستان که در تلویزیون و رسانه‌ها تعلقات رنگی دارند، به این مسائل می‌پردازند. همان‌طور که گفتم ما حواشی بازی قبل را فراموش کردیم و تمرکز ما روی بازی فردا است. اگر آمار دقیق بخواهند حتما آن را ارائه می‌دهیم که چه تعداد داوری علیه ما بوده است. آن زمان در مورد این مسائل صحبت خواهیم کرد. 

*برخی از تیم‌ها با مصاحبه و بیانیه داوران را تحت فشار می‌گذارند

وی در باره مصاحبه محسن فروزان دروازه‌بان گل‌گهر و اینکه گفته بود با هزینه شخصی برای بازی فردا VAR می‌آورد، افزود: من عادت ندارم قبل از بازی راجع به داوری حرف بزنم. من در خصوص مسائل فنی صحبت می‌کنم، اما بارها گفته‌ام که برخی از تیم‌ها با مصاحبه و بیانیه داوران را تحت فشار می‌گذارند که این کار غیرحرفه‌ای است. متاسفانه در سال جاری بعضی از باشگاه‌ها این کار را با ما کردند و ما جواب ندادیم، اما اینکه بخواهند داوران را تحت تاثیر بگذارند. اتفاق بدی است. من از داوران می‌خواهم بر روی مسابقات تمرکز داشته باشند و به بیانیه‌ها و مصاحبه‌ها فکر نکنند. داوران بازی سختی را در هفته قبل قضاوت کردند و عملکرد خوبی داشتند. 

*اگر نمی‌توانند VAR بیاورند، قول هم ندهند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در باره اینکه VAR شاید فصل آینده هم به فوتبال ما اضافه نشود، گفت: نیم فصل اول سال گذشته گفتند که در نیم فصل دوم VAR می‌آید، اما نیامد و یکی دو ماه قبل هم گفتند برای فصل جدید VAR می‌آید، اما بعید می‌دانم این فصل هم شاهد VAR باشیم، چون این مسائل زیرساخت‌های خوب می‌خواهد و نیاز به آموزش دارد. اگر نمی‌توانند VAR بیاورند، قول هم ندهند، چون این درست نیست. مردانه بگویند که امکان آوردن VAR نیست نه اینکه بگویند انجام می‌شود، اما نشود. 

* آخر فصل است و خیلی‌ها دوست ندارند، ما موفق شویم

گل محمدی در باره مطلب یکی از روزنامه‌ها که امروز  عنوان کرده بود گل محمدی پیشنهاد 50 میلیارد تومانی از یک تیم صنعتی دارد که گفته می‌شود گل گهر سیرجان است و آیا این موضوع را تایید می‌کنید یا نه، ادامه داد: من مطلب را ندیده‌ام، اما به هر حال آخر فصل است و خیلی‌ها دوست ندارند که ما موفق شویم. آنها گمانه‌زنی خاص خودشان را انجام می‌دهند تا ما به حاشیه برویم، اما من به این چیزها عادت دارم. این مسائل جنبه شیطنت دارد تا تمرکز تیم ما را بهم بزنند، اما اجازه بدهند که فوتبال راه خودش را برود و از تعلقات رنگی بیرون بیاییم تا لیگ به خوشی به پایان برسد. 

*مطهری حقش بود در تیم ملی باشد؛ انتخاب حسینی برای تیم امید بهترین تصمیم است

وی درباره حضور حمید مطهری دستیار سابق او در پرسپولیس که به تیم ملی رفته و احتمال انتخاب مجتبی حسینی به عنوان سرمربی تیم امید که سابقه کار با گل محمدی را دارد، خاطرنشان کرد: هر دو نفر از مربیان زحمتکش فوتبال ما هستند که با جوانان خیلی خوب کار می‌کنند و از نظر فنی بهترین هستند؛ چراکه این مسائل را آمار نشان می‌دهد. به حمید مطهری تبریک می‌گویم؛ چراکه او حقش بود و اگر مجتبی حسینی هم سرمربی تیم امید شود، بهترین تصمیم ممکن گرفته شده است. آنها جوانان زیادی را به سطح اول فوتبال معرفی کردند. 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: