پایگاه خبری خانه فوتبال:

ترکیب استقلال برابر پارس جنوبی با چند تغییر مهم

استقلال برای دیدار حذفی با پارس جنوبی، با چهار تغییر مهم به مصاف حریف دسته اولی خود می رود.

به گزارش "ورزش سه"، در یکی از دیدارهای حساس مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی، امروز استقلال به مصاف پارس جنوبی جم می‌رود. آبی‌ها پس از شکست در دیدار بزرگ دربی پایتخت، حالا باید در دیداری که حکم مرگ و زندگی دارد، با حریف دسته اولی خود روبرو شوند.

استقلال در این دیدار چند بازیکن خود را به دلایل مختلف در اختیار ندارد و ریکاردو ساپینتو تیمش را با چهار تغییر نسبت به دربی پایتخت روانه میدان می‌کند. آبی پوشان امیدوار به پیروزی برابر حریف دسته اولی خود هستند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند.

* سیدحسین انتخاب اول کادرفنی

انتخاب اول و آخر ساپینتو برای درون دروازه، سیدحسین حسینی است. کاپیتان آبی‌ها نتوانست در دیدار با پرسپولیس دروازه‌اش را بسته نگه دارد و امروز به دنبال کلین شیت برابر پارس است.

* بازگشت مرادمند به ترکیب

با توجه به اینکه عارف غلامی این دیدار را از دست داده و بنا به دلایلی، از کادرفنی مرخصی گرفته تا در این دیدار حاضر نباشد، در نتیجه محمدحسین مرادمند یک بار دیگر به ترکیب تیم برمیگردد تا در کنار رافائل سیلوا به میدان برود. او نخستین تغییر آبی ها در این بازی است.

* صالح جانشین یامگا شد

کوین یامگا که در نیمه نخست دربی دچار مصدومیت شد و از زمین بازی بیرون رفت، فعلا قادر به همراهی استقلال نیست و صالح حردانی امروز از ابتدا به میدان می‌رود تا دومین تغییر نسبت به دیدار قبل باشد. جعفر سلمانی نیز همچنان گزینه مورد اعتماد ساپینتو است.

* حضور مهدی پور به جای رضاوند

ریکاردو ساپینتو برای این بازی مجددا روزبه چشمی را در پست هافبک دفاعی به میدان فرستاده و جلوتر از او، سعید مهری حضور دارد. رضاوند که مدت هاست با مصدومیت دست و پنجه نرم می کند، امروز جای خود را به مهدی مهدی پور داده است تا او سومین تغییر تیم در این بازی باشد.

* بوشهری ها آماده درخشش در زادگاه

وینگرهای بوشهری آماده بازی در زادگاه خود هستند. هر چند که این دیدار در شهر جم برگزار می‌شود اما مهدی قایدی و محمد محبی در استان بوشهر به مصاف حریف دسته اولی خود خواهند رفت.

* ارسلان چهارمین تغییر نسبت به دربی

ساپینتو از تصمیم خود برای تغییر تک مهاجم تیمش در دربی پشیمان شده و ارسلان مطهری یک بار دیگر از ابتدا برای تیمش به میدان می‌رود تا امید اول گلزنی تیمش محسوب شود.

ترکیب استقلال برای دیدار با پارس جنوبی:

سیدحسین حسینی - رافائل سیلوا - محمدحسین مرادمند - صالح حردانی – جعفر سلمانی – روزبه چشمی - سعید مهری - مهدی مهدی پور - محمد محبی - مهدی قایدی - ارسلان مطهری

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: