پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نظر می رسد همکاری استقلال و شرکت همراه اول در زمینه تبلیغ نام این شرکت روی پیراهن به پایان رسیده است.

به گزارش "ورزش سه"، استقلال از هفته ها پیش برای پرداخت بدهی استراماچونی روی کمک های مالی همراه اول حساب زیادی باز کرد و به تازگی حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال مدعی شد این شرکت نزدیک به 200 میلیارد تومان به باشگاه بدهکار است، اما هیچ پرداختی از سوی این شرکت به باشگاه استقلال صورت نگرفت. بطوریکه آبی ها نتوانستند در موعد مقرر بدهی استراماچونی را پرداخت کنند و همین موضوع ممکن است، موجب حذف استقلال از لیگ قهرمانان آسیا شود. در ادامه باشگاه استقلال با وامی که از بانک شهر گرفت، بدهی های داخلی و خارجی را پرداخت کرد و اکنون امیدوار است بار دیگر به جدول بازی های آسیایی باز گردد.

عدم پرداخت پول از شرکت همراه اول به باشگاه استقلال در حالی که فروردین ماه جلساتی میان علی فتح الله زاده و اعضای هیات مدیره شرکت همراه اول برگزار شد، انتقادات تماشاگران استقلال از این اپراتور را به همراه داشت. با  این حال برخی می گویند؛ هیچ قرارداد تنظیم شده ای میان باشگاه استقلال و این شرکت وجود دارد و همراه اول پیش تر به استقلال پول هایی داده بود و تبلیغ نام این شرکت روی پیراهن از سوی باشگاه استقلال یک جانبه بوده است. به هر صورت به نظر می رسد، این همکاری به پایان رسیده است، به این خاطر که در بازی با پارس جنوبی نام این شرکت از روی پیراهن تیم آبی حذف و بانک شهر جایگزین شده بود.

ممکن است در روزهای آتی همراه اول پیرامون ادعاهای مطرح شده از سوی باشگاه استقلال مبنی بر بدهی نزدیک به 200 میلیارد تومانی به این باشگاه و هم چنین عدم پرداخت پول به باشگاه برای پرداخت بدهی استراماچونی توضیحاتی ارایه دهد که این توضیحات به طور حتم ابهامات را روشن خواهد کرد.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: