پایگاه خبری خانه فوتبال:

صرف نظر از نتایج استقلال در سه هفته پایانی لیگ برتر و دو هفته پایانی جام حذفی باید گفت عملکرد ریکاردو ساپینتو در تیم استقلال قابل دفاع بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که به سه هفته پایانی لیگ برتر نزدیک می شویم، استقلال در کنار پرسپولیس و سپاهان مثلث قهرمانی را تشکیل داده است. دراین بین شانس قهرمانی استقلال کمتر از پرسپولیس و سپاهان است و به نوعی می توان گفت قهرمانی آبی ها حتی ممکن است، به سبب سه برد متوالی هم به دست نیاید اما ریکاردو ساپینتو و تیمش امیدوارانه به کار ادامه می دهند و می گویند این احتمال وجود دارد، با لغزش دو تیم دیگر مدعی قهرمانی بر جام بوسه بزنند. نمایش های استقلال در دور برگشت جزء در مصاف با سپاهان و دربی انصافا نمایش های خوب و تماشاگر پسند بوده، بطوریکه استقلال امروز با 42 گل زده تهاجمی ترین تیم لیگ برتر به حساب می آید و در جام حذفی هم دو گام تا قهرمانی فاصله دارد ودر صورت شکست نساجی راهی دیدار پایانی خواهد شد. استقلال در حالی به این موقعیت رسیده که در این فصل با مشکلات مالی و مدیریتی روبرو است و این مشکلات هنوز به پایان نرسیده و از همه مهمتر اینکه شانس حضور در بازی های لیگ قهرمانان آسیا را از دست داده است. مشکلاتی که هر یک به تنهایی کافی است تا یک تیم مدعی قهرمانی را بهم بریزد.

عطش قهرمانی ریکاردو ساپینتو برای قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی بهمراه استقلال؛ او حتی روی نیمکت و پیش از شروع بازی دندان هایش را روی هم می فشارد. این ها برای او مهمتر از تمدید قرارداد است.

تماشاگران در فضای مجازی درخواست مهم خود را از باشگاه استقلال تکرار می کنند. تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو. به باور تماشاگران اگر ریکاردو ساپینتو در استقلال بماند و تیم را خود ببندد در فصل آینده با اقتدار بیشتری برای قهرمانی می جنگد. این درخواست ایضا از سوی برخی از بازیکنان قدیمی استقلال هم مطرح می شود اما باشگاه در روزهای اخیر به نظر می رسد، بیشتر درگیر پرداخت بدهی ها است و شاید هم از این موضوع غافل شده است. شاید هم نگاه این طور است ریکاردو ساپینتویی که این همه مشکلات را به جان خریده و مانده تا استقلال را در لیگ برتر و جام حذفی قهرمان کند، اشتیاق به ماندن در استقلال دارد و موضوع تمدید قرارداد او پروسه سختی نخواهد بود.

حجت کریمی، سرپرست باشگاه استقلال در روزهای اخیر دو موضع متفاوت درباره تمدید قرارداد ریکاردو ساپینتو داشت. او ابتدا گفت به زودی برای تمدید قرارداد سرمربی اقدام می کنیم اما پیش از بازی با پارس جنوبی خبر داد که تمدید قرارداد به پایان فصل موکول شده است! در همه روزهای اخیر سیاستی که ریکاردو ساپینتو اتخاذ کرده سکوت است و اصلا دوست ندارد پیرامون تمدید قرارداد خود حرفی بزند. به نظر می رسد در این برهه از زمان برای او یک پایان خوب در لیگ برتر و جام حذفی مهمتر از تمدید قرارداد و حتی اقدام برای دریافت دستمزدهایش است. او پیش تر هم گفته بود بعد از پایان مسابقات فرصت و راهکارهای قانونی برای دریافت مطالبات برای او و همه بازیکنان وجود دارد و حیف است به این بهانه شانس قهرمانی در لیگ برتر و جام حذفی از دست برود. شاید در پایان فصل تصمیمی که او می گیرد، همه را سورپرایز کند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: