پایگاه خبری خانه فوتبال:

دلیل غیبت سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در بازی روز گذشته استقلال و صنعت‌نفت آبادان مشخص شد‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در شرایطی که طبق اعلام بخش رسانه‌ای تیم ملی قرار بود امیر قلعه‌نویی روز گذشته همراه با آندرانیک تیموریان برای تماشای بازی استقلال و صنعت نفت آبادان به ورزشگاه آزادی برود اما غیبت او در این مسابقه سوال برانگیز بود.

ظاهرا سرمربی تیم ملی روز گذشته مبتلا به سرماخوردگی شده و به همین دلیل نتوانست همراه با دستیار خود نظاره‌گر بازی باشد. قلعه‌نویی که قرار است صبح فردا برای حضور در سمینار آنالیز جام جهانی راهی قطر شود، به احتمال فراوان امروز هم نمی‌تواند بازی پرسپولیس و پیکان را در ورزشگاه آزادی تماشا کند. به همین دلیل حمید مطهری، تنها عضو کادرفنی تیم ملی خواهد بود که امروز عملکرد ۲ تیم را با حضور در ورزشگاه بررسی می‌کند.

قلعه‌نویی پس از سفر به دوحه و حضور در این سمینار که تا سه‌شنبه ادامه دار است باید در مراسم قرعه‌کشی  جام ملت‌های ۲۰۲۳ که پنجشنبه در سالن کاتارا دوحه برگزار می‌شود، شرکت کند.

همچنین مطهری و مهدی خراطی، مدیر اجرایی تیم ملی نیز به احتمال فراوان دوشنبه راهی بیشکک قرقیزستان می‌شوند تا پس از بررسی شرایط، نظر نهایی کادرفنی و مدیران تیم ملی برای حضور در تورنمنت کافا اعلام شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: