پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: احساس می‌کنم تیم‌مان یتیم است.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، سید مجتبی حسینی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال پیکان مقابل پرسپولیس در نشست خبری حضور پیدا کرد و اظهار داشت: متاسفانه هفته‌های سختی را پشت سر می‌گذاریم؛ هم در زندگی خصوصی و هم در زندگی ورزشی. درگذشت مادر عزیزم و بلافاصله بازی‌هایی که نمی‌دانم درموردش چه باید بگویم. احساس می‌کنم که تیم مای یتیم است. ساعت‌ها می‌توانم درمورد بازی حرف بزنم و آنالیز کنم. ما تمام نقاط قوت پرسپولیس را از کار انداخته بودیم. شما هیچکدام از بازیکنان شاخص پرسپولیس را در زمین ندیدید، چون تمام آنها مهار شده بودند.

وی با بیان اینکه قبل از گل پرسپولیس می‌توانستیم به گل هم برسیم که تمیروف و لیموچی دو فرصت را از دست دادند، خاطرنشان کرد: از داور محترم این بازی که وی را بسیار قبول دارم و دوستش دارم می‌پرسم که اگر این اتفاق در محوطه پرسپولیس رخ می‌داد آیا اعلام پنالتی می‌کرد یا خیر؟ آیا وی جرات داشت این صحنه را برای ما پنالتی بگیرد؟ ما در طول 90 دقیقه تقریباً هیچ فرصتی به حریف ندادیم، غیر از چند ضربه ایستگاهی که برای آنها هم برنامه داشتیم. به یاد ندارم که فرصتی به پرسپولیس داده باشیم، اما واقعاً صحنه‌ای که پنالتی گرفت اصلاً نمی‌دانم چه بود! خیلی صحنه عجیبی بود. ما خیلی به این داور اعتماد داشتیم و داریم، اما نکته‌ای که وجود دارد این است که اگر صحنه به سود ما بود داور هیچ واکنشی نشان نمی‌داد. متاسفانه 3 بازیکن ما را برای بازی با سپاهان محروم کردند، چند بازیکن مصدوم هم داریم. در فوتبالی که هیچ خشونتی از بازیکنان ما دیده نمی‌شد سه بازیکن کارت زرد گرفتند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در پاسخ به این سوال که آیا از تعویض‌های خود در این بازی رضایت دارید یا خیر، عنوان کرد: شما راضی بودید؟! بازیکنان ما بسیار زحمت کشیدند. اکثر بازیکنانی که وارد زمین شدند جوان بودند. هم حسینی یه فرصت بسیار خوب داشت و هم لیموچی؛ درمجموع همه بسیار زحمت کشیدند.

حسینی درمورد اینکه برخی هواداران معتقد بودند که رشید مظاهری وقت را تلف می‌کرد، گفت: شما زمانی می‌توانید این موضوع را مطرح کنید که دروازه‌بان بخوابد. آیا دکتری از تیم ما وارد زمین شد؟ او برای اینکه تمرکز تیم ما بهم نخورد با تاخیر شروع مجددها را می‌زد. دروازه‌بان‌های زیادی در گذشته داشتیم در همین پرسپولیس حضور داشتند که بارها روی زمین می‌خوابیدند و پزشکان وارد زمین می‌شدند. فکر می‌کنم در حق رشید کم لطفی کردند.

وی درخصوص اینکه به نظر می‌رسد باشگاه پیکان از حق و حقوق خود به راحتی گذشت، تصریح کرد: طبق قانون ما نباید در این زمین بازی می‌کردیم. این زمین و هواداران پرشور پرسپولیس واقعاً داور بازی را تحت تاثیر قرار داده بود. متاسفانه باشگاه ما هم حمایت‌های لازم را از ما نکرد، اما از عظیمی، رئیس گروه ایرانخودرو که امروز با حضورش در رختکن همه ما را خوشحال کرد، تشکر می‌کنم. پیش از این فکر می‌کردم ما یک تیم بی‌کس هستیم. تیمی که علیه بازیکنان خودش بیانیه می‌دهد؛ بازیکنانی که با کمترین قرارداد و بیشترین جانفشانی در این لیگ سخت و پرحاشیه ماندگار شدند و فکر می‌کنم در حق آنها کم لطفی شد. 

رشید مظاهری امروز هیچ رفتار غیرحرفه‌ای انجام نداد، اما بسیار به وی ناسزا گفتند، اظهار داشت: در حق مظاهری کم لطفی شد. آیا یک صحنه دیدید که پزشکان ما وارد زمین شوند. ما خیلی جوانمردانه بازی کردیم. ما تیم جوانی هستیم که بازیکنان ما این کارها را بلد نیستند. آمده بودیم بر اساس بضاعت خود مقابل پرسپولیس قرار بگیریم. نه خشونتی داشتیم و نه وقت‌کشی کردیم؛ فقط می‌خواستیم در ضدحملات به هدف خود برسیم. پرسپولیس تیم قدرتمندی است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: