پایگاه خبری خانه فوتبال:

مهاجم تیم رئال مادرید پس از قهرمانی تیمش در جام حذفی اسپانیا، برای حریف انگلیسی خود در لیگ قهرمانان اروپا خط و نشان کشید.
به گزارش خبرگزاری فارس، «رودریگو» مهاجم برزیلی تیم رئال مادرید می‌گوید قهرمانی کهکشانی‌ها در جام حذفی اسپانیا گام مهمی برای ادامه فصل خواهد بود.

تیم رئال مادرید شب گذشته (شنبه) موفق شد تیم اوساسونا را در بازی نهایی کوپا دل ری با نتیجه ۲ بر یک شکست دهد و برای بیستمین بار قهرمان جام حذفی اسپانیا شود. رودریگو هر ۲ گل رئالی‌ها را به ثمر رساند.

رودریگو با درخشش در بازی دیشب، تعداد گل‌های خود در این فصل با لباس رئال مادرید در تمام مسابقات را به عدد ۱۶ رساند.

رئالی‌ها که در لالیگا قهرمانی را به رقیب دیرینه یعنی بارسلونا واگذار کرده‌اند، با این قهرمانی تا حدی فشار را از روی خود و «کارلو آنچلوتی» سرمربی این تیم برداشته‌اند. این اولین قهرمانی رئال در جام حذفی پس از سال ۲۰۱۴ بود.

گام بعدی کهکشانی‌ها، بازی چهارشنبه شب در مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا با منچسترسیتی خواهد بود و این مهاجم ۲۲ ساله می‌گوید برای جدال با شاگردان «پپ گواردیولا» کاملاً آماده است.

رودریگو پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: من خیلی خوشحالم. ما در این هفته درباره این صحبت می‌کردیم که مادرید چطور این جام را برای مدت زیادی است که نبرده است و به شخصه دلم برای بردن جام حذفی تنگ شده بود. من ۲ گل زدم و شب ویژه‌ای برای من بود اما من بیشتر و بیشتر می‌خواهم. قهرمانی در جام حذفی تازه اول راه است.

رودریگو در بازی فصل گذشته مقابل منچسترسیتی در همین مرحله، مرد کلیدی آنچلوتی بود چراکه ۲ گل او در دقایق پایانی، بازی را به تساوی کشاند و «کریم بنزما» در وقت‌های اضافه هم کهکشانی‌ها را پیروز میدان کرد. رئالی‌ها در فینال هم لیورپول را شکست دادند و برای چهاردهمین بار قهرمان اروپا شدند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: