پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی پرتغالی تیم رم به حضور در پاری‌ سن‌ ژرمن ابراز علاقه کرده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن به نظر می‌رسد آماده پایان همکاری با «کریستوف گالتیه» سرمربی خود و جذب سرمربی مشهوری است که ۲ بار سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را در کارنامه دارد.
شبکه فرانسوی RMC خبر داده «لوئیز کامپوس» مشاور ورزشی باشگاه پاریسی با مدیربرنامه‌های «ژوزه مورینیو» درباره حضور او در پاری‌سن‌ژرمن در فصل تابستان گفت‌وگو کرده است.

رسانه فرانسوی می‌گویند مورینیو پس از رد پیشنهاد چند هفته پیش چلسی، علاقه‌مند به حضور در پاریس است و این موضوع را هم پنهان نکرده است.

در حالی که مذاکرات بین کامپوس و «خوزخه مندز» به مرحله «پیشرفته» رسیده است، مورینو به‌رغم اینکه عاشق زندگی در رم است اما «آقای خاص قصد دارد تیمی را انتخاب کند که به بلندپروازی‌های او نزدیک باشد».

گفته شده مورینیو که سال گذشته رم را به مقام قهرمانی لیگ کنفرانس اروپا رساند و تنها جام اروپایی این تیم را به ارمغان آورد، تنها به پیشنهاد تیم های پاری‌سن‌ژرمن و رئال مادرید جواب مثبت خواهد داد.

با وجود اینکه انتخاب سرمربی‌ها و اقدامات کلان باشگاه پاریسی در قطر به وقوع می‌پیوندد، با اینجال مورینیو گزینه محبوب کامپوس است و اگر او حرف آخر را درباره سرمربی بزند، آقای خاص جلوتر از همه برای هدایت پاری‌سن‌ژرمن خواهد بود.

سرمربی ۶۰ ساله رم که پیشتر با پورتو و اینتر به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود، تا سال ۲۰۲۴ با قرمز و زردهای پایتخت‌نشین ایتالیا قرارداد دارد و پاریسی‌ها باید رضایت این باشگاه را نیز جلب کنند.

اوضاع برای گالتیه و پاریسی‌ها پس از حذف زودهنگام از لیگ قهرمانان اروپا در پی شکست از بایرن مونیخ در مرحله یگ‌چهارم نهایی این تورنمنت، بد و بدتر شده و با وجود اینکه آن‌ها در آستانه قهرمانی در لیگ یک فرانسه هستند، اما سرمربی فرانسوی به نظر می‌رسد فصل آینده در پارک دوپرنس حضور نخواهد داشت.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: