پایگاه خبری خانه فوتبال:

تنش بین فوتبال ایران و عربستان با توجه به بهبود روابط سیاسی دو کشور پایان یافته است و امروز شاهد تقابل تیم های ملی نوجوانان ایران و عربستان در دبی خواهیم بود.

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی نوجوانان که با هدایت حسین عبدی خود را برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا و انتخابی جام جهانی آماده می‌کند، امروز ساعت 19 به وقت محلی در دبی به مصاف تیم ملی نوجوانان عربستان می‌رود. این بازی یک بار دیگر در روزهای آینده تکرار می شود. مدت‌ها بود که رابطه فوتبال ایران عربستان به دلیل تنش‌های سیاسی قطع شده بود و حتی بازی‌های باشگاهی دو کشور در لیگ قهرمانان آسیا در کشور بی طرف برگزار می‌شود. اما اکنون به دلیل بهبود روابط سیاسی دو کشور، ایران و عربستان مناسبات فوتبالی خود را آغاز کرده اند دو این تقابل به سود فوتبال دو کشور است، به این خاطر که جزء قدرت‌های اول فوتبال آسیا به حساب می‌آیند.

با این اتفاق بدون شک در فصل جدید لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های باشگاهی دو کشور می‌توانند در تهران و ریاض و دیگر شهرهای دو کشور از هم میزبانی کنند. از سویی با توجه به تاکید مهدی تاج بر بازی دوستانه بین تیم ملی دو کشور و موافقت رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به زودی شاهد برگزاری دوستانه بین ایران و عربستان در رده سنی بزرگسالان خواهیم بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: