پایگاه خبری خانه فوتبال:

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال گفت: اختلافی بین فدراسیون و کاشانی نیست بلکه نقطه نظرات متفاوتی وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده بعد از برپایی جشن قهرمانی تیم شمس آذر قزوین در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ابتدا باید از مقامات استان قزوین تشکر ویژه کنم. استاندارد محترم و مدیرکل ورزش و جوانان استان، رئیس هیأت فوتبال استان و تمامی دست‌اندرکاران که امروز زحمت کشیدند که همکاری خوبی با فدراسیون و سازمان لیگ داشتند و این جشن با شکوه برگزار شد. از همکاران خوبم در سازمان لیگ آقای کشوری‌فرد و سایر همکاران هم تشکر می‌کنم که جشن با شکوهی برگزار شد. اهالی رسانه که این مراسم را پوشش دادند. شمس آذر تیم بخش خصوصی است. خدمت استاندار هم عرض کردم این تیم نیازمند حمایت است هم حمایت مسئولان استانی و هم مسئولان فدراسیون که شرایط خوبی در لیگ برتر داشته باشد و با شایستگی در این مسابقات شرکت کند.

وی مورد اینکه شما مصاحبه‌ای داشتید و حاشیه‌های زیادی ایجاد کرد که سه هفته پایانی لیگ برتر همزمان برگزار می‌شود، گفت: اجازه دهید وارد حواشی نشویم. اما اگر به آن مصاحبه من هم برگردیم من گفتم که ساعات برگزاری مسابقات در سه هفته پایانی همزمان است وگرنه برنامه مسابقات که از قبل مشخص و اعلام شده بود. همه مسابقات ساعت 18 برگزار شد. البته با  توجه به تقاضای باشگاه‌های مختلف سعی کردیم بتوانیم سه هفته پایانی را همزمان برگزار کنیم که شرایط و زیرساخت‌ها اجازه این کار را نداد. 

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در مورد اینکه کمیته ملی المپیک اعلام کرده تا 25 اردیبهشت زمان برای اعلام نام سرمربی تیم امید وجود دارد اما هنوز سرمربی انتخاب نشده است، عنوان کرد: تا جایی که می‌دانیم تعیین و تکلیف خواهد شد. ریاست فدراسیون فوتبال به همراه کمیته ملی المپیک پیگیر هستند. 

قنبرزاده در مورد بلوکه شدن پول ویلموتس در حساب گفت: من در جریان این موضوع نیستم. 

وی در مورد اینکه فیفا پول ویلموتس را واریز کرده اما ظاهراً این پول بلوکه شده گفت: قوانین فیفا مشخص است. تیم‌های باشگاه دیگر ما مربی و بازیکن خارجی داشته‌اند هم استقلال و هم پرسپولیس هم اخیراً مربی خارجی داشته‌اند. اما اگر در مدت دو ماه پرداختی صورت نگیرد به هر دلیلی آن مربی می‌رود و پولش را از طریق فیفا دریافت می‌کند. اما من به لحاظ حقوقی اشراف و اطلاع دقیقی در مورد این موضوع ندارم و در صلاحیت من نیست که بیش از این بتوانم در این مورد صحبت کنم. 

نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال در مورد اینکه اختلاف بین فدراسیون و کاشانی بر سر انتخاب سرمربی را تأیید می‌کنید، عنوان کرد:‌ اختلاف وجود ندارد بلکه نقطه‌نظرات متفاوت است. بحث نقطه‌نظرات است اما تصمیم نهایی را ریاست محترم فدراسیون فوتبال خواهد گرفت.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: