پایگاه خبری خانه فوتبال:

رسانه پرتغالی دیدارهای روز جمعه ۲ تیم لیگ برتر ایران با هدایت مربیان پرتغالی را بازتاب داد.
به گزارش خبرگزاری فارس، در فاصله یک هفته مانده تا پایان رقابت‌های لیگ برتر ایران، استقلال با هدایت ریکاردو ساپینتو تیم مس رفسنجان را در خانه حریف شکست داد و سپاهان با سرمربی‌گری ژوره مورایس هم با پنج گل پیکان را در هم کوبید.

روزنامه اوجوگو با پوشش رقابت‌های لیگ برتر ایران، در مطلبی با عنوان ساپینتو برد اما استقلال از رقابت بر سر قهرمانی خارج شد، نوشت: ساپینتو با وجود پیروزی ۲ بر یک تیمش برابر مس رفسنجان، شانس قهرمانی در لیگ برتر ایران را از دست داد.

NoLNKhW6AjNm

رسانه پرتغالی درباره سپاهان و مورایس هم نوشت: تنها پرتغالی‌ای که می‌تواند قهرمان ایران شود، ژوزه مورایس است که تیم او سپاهان، با وجود اینکه یک امتیاز کمتر از پرسپولیس صدرنشین دارد، با شانس‌هایی که برای خود قائل است پای به دیدار هفته آخر می‌گذارد.

در پایان هفته بیست‌ونهم لیگ برتر ایران، استقلال به عنوان مدافع عنوان قهرمانی با ۵۹ امتیاز در رده سوم قرار گرفته و شانسی برای قهرمانی ندارد. پرسپولیس با ۶۳ و سپاهان با ۶۲ امتیاز هم در پی فتح جام در روز پایانی هستند.

بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر ایران روز پنجشنبه برگزار می‌شود و در آن پرسپولیس و سپاهان به ترتیب میهمان نساجی مازندران و مس کرمان هستند. استقلال هم به مصاف تراکتور رده چهارمی می‌رود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: