پایگاه خبری خانه فوتبال:

بینید تصادف عجیب وحشتناک.حیرت همه از تصادف هولناک .لحظه تصادف غم انگیز در حاشیه خیابان.تصادف همیشه تلخ و مشکل ساز است.تصادف عجیب در اتوبان.

 عارف اصل شرهانی دقایقی پیش ضمن اعلام این خبر گفت: تصادف میان دو دستگاه پژو با خودرو تیبا، ۸ مصدوم بر جای گذاشت.

او با اشاره به این موضوع که این حادثه در ساعت ۱۸:۳۶ دقیقه روز گذشته رخ داد، افزود: ۸  مصدوم این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس متعلق به هلال احمر، سد کارون و اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای ایذه منتقل شدند.

محور ایذه به لردگان یکی از حادثه خیز ترین مناطق کشور محسوب می شود و هر ساله حوادث خونینی در این مسیر اتفاق می افتد

عکس تصادف عجیب|خودرو نیسان مورانو روی کول تیبا رفت

تصادفمرگ دختر فال فروش در تصادف تلخ

راننده یک خودروی سمند که با سرعت زیاد در حال فرار از دست مأموران پلیس بود دخترک فال فروش را زیر گرفت و باعث مرگ وی شد.

به گزارش ایران، ساعت 12 شب سه‌شنبه 18 بهمن، رهگذران و راننده‌های عبوری با صحنه دلخراشی در چهارراه شکوفه در محله عبدل‌آباد مواجه شدند. آنها خودروی سمند سفید رنگی را دیدند که با سرعت زیاد در حرکت است و یک خودروی پلیس نیز در تعقیب او است. لحظاتی بعد مرد سمند سوار ناگهان با دختر 7 ساله‌ای که سر چهارراه در حال فال‌فروشی بود برخورد کرد و با کشاندن دختربچه روی زمین به فرار ادامه داد. دختر فال‌فروش و خواهرش را همه کسبه و ساکنان محل می‌شناختند، آنها هر روز صبح از خودروی پرایدی پیاده شده و در آنجا اقدام به فروش فال می‌کردند و آخر شب سوار بر همان خودرو به خانه‌شان می‌رفتند.

اهالی با دیدن این صحنه کودک را به بیمارستان رساندند اما ساعاتی بعد دخترک تسلیم مرگ شد. گزارش این حادثه مرگبار ساعت 3 بامداد چهارشنبه به بازپرس محمد مهدی براعه اعلام شد. در تحقیقات مشخص شد مأموران در حال تعقیب راننده سمند بودند که چنین حادثه‌ای رقم خورده است. بازپرس شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران دستور بازداشت مرد سمند سوار و تحقیقات تکمیلی در این رابطه را صادر کرد.

تصادف زنجیره‌ای در قروین|۱۰ مصدوم آمار تلفات این حادثه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین پنجشنبه شب در خصوص جزییات این حادثه گفت: ساعتی قبل گزارشی مبنی بر برخورد ۱۰ خوردوی سواری در کیلومتر ۱۳ آزادراه قزوین-کرج به صورت زنجیره‌ای به امداد و نجات احمر استان ارسال شد.

حسین خویینی اظهار داشت: در پی بروز این سانحه جاده ای نجاتگران هلال احمر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی ادامه داد: این حادثه ۲۳ حادثه دیده داشت و در آن ۱۰ نفر دچار مصدومیت شدند.

این مسوول گفت: پس از اعزام امدادگران به محل حادثه اقدامات اولیه برای مصدومان انجام شد و ۶ نفر نیز به مرکز درمانی منتقل شدند.

پلیس راه استان قزوین هنوز در خصوص علت این سانحه توضیحی ارایه نکرده اما به نظر می رسد لغزندگی مسیر و عدم رعایت سرعت مجاز دلیل بروز این اتفاق بوده باشد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد از وقوع یک فقره تصادف در تونل شهداد با ۱۰ مصدوم و یک فوتی خبر داد.

علیرضا پورحسینی رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد اظهار کرد: در ساعت ۱۹ و ۴ دقیقه پنج‌شنبه تصادف سه دستگاه سواری در محور کرمان - سیرچ در تونل شهداد گزارش شد.

وی ادامه داد: بلافاصله پس از اعلام حادثه، تیم امداد و نجات شهدای غدیر هلال‌احمر شهداد به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهداد عنوان کرد: در این حادثه۱۰ نفر مصدوم و یک  نفر فوت شد که پس از رهاسازی ۲ نفر از مصدومان و دریافت اقدامات درمانی مناسب، توسط تیم اورژانس به بیمارستان باهنر کرمان منتقل شدند.
با دوستان خود به اشتراک بگذارید: