پایگاه خبری خانه فوتبال:

افزایش سقف وام فوری بانکی . وام فوری در مواقع خاص به متقاضیان پرداخت می شود. وام فوری در برخی از بانکها پرداخت می شود. وام فوری بنا به اعتبار بانک ها به متقاضیان پرداخت می شود. سود و اقساط وام فوری بسیار مناسب است.

بانک ایران زمین اعلام کرد به منظور ارزش آفرینی برای کلیه مشتریان، تسهیلات کمک هزینه ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودرو را اعطا نماید.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین با آغاز مرحله دوم ثبت نام طرح یکپارچه عرضه خودروهای داخلی، بانک ایران زمین مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال به متقاضیان این طرح تسهیلات اعطا می کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت تسهیلات پس از افتتاح حساب یا اعلام حساب خود در بانک ایران زمین به عنوان حساب وکالتی و تامین مبلغ ۷۰۰ میلیون ریال برای معرفی حساب به سازمان حمایت، از این تسهیلات بهره مند شوند.

علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاع بیشتر به یکی از شعب بانک ایران زمین در سراسر کشور مراجعه و یا با مرکز ارتباط با مشتریان بانک ایران زمین به شماره ۲۴۸۰۹-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

وام فوری بانکی برای خرید خودرو

 افراد واجد شرایط برای درخواست این وام باید در یکی از شعب بانک تجارت سپرده کوتاه مدت عادی داشته باشند. متقاضی وام خودرو بانک تجارت نباید قبلا از این بانک همین وام را گرفته باشد، نباید به بانک بدهکار باشد یا وام هنوز تسویه‌ نشده داشته باشد، همچنین نباید سابقه چک برگشتی داشته باشد.

این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است.

بانک تجارت تا سقف ۱۴۰ میلیون تومان به شما وام خرید خودرو پرداخت می کند. چک مبلغ وام پس از ارائه پیش‌ فاکتور، تنها در وجه نمایندگی خودروساز داخلی صادر می‌شود.

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک تجارت ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است.

مبلغ هر قسط ۵ میلیون و ۶۱ هزار و ۳۳۵ تومان خواهد بود. کل سود این مبلغ وام ۴۲ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۷۴ تومان و مجموع رقم تسهیلات ذکر شده و سود آن هم ۱۸۲ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۷۴ تومان است.

بانک تجارت برای ضمانت از متقاضی وام دو ضامن رسمی می خواهد. سپرده افراد بعد از پرداخت این تسهیلات مسدود نخواهد شد و افراد امکان بهره برداری از موجودی خود را تا اخر تسویه اقساط دارند.  سند خودرو نیز در رهن بانک نخواهد ماند.

اگر برای خرید خودرو کمبود نقدینگی دارید، بهتر است عجله کنید و با مراجعه به یکی از بانک‌ها مدارک خود برای گرفتن وام خرید خودرو را کامل کنید، در ادامه مراحل دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را آورده‌ایم.

بهتر است با توجه به افزایش پی‌درپی‌ قیمت خودرو، پس‌انداز کردن برای خرید خودرو را فراموش کنید و زودتر شرایط بانک‌های مختلف را برای دریافت وام خرید خودرو ۱۴۰۲ بررسی کنید. در حال حاضر اکثر بانک‌های کشور تسهیلاتی را برای خرید خودرو ارائه می‌کنند که شما می‌توانید با توجه به قیمت خودروی مدنظرتان درخواست وام خرید خودرو را به ثبت برسانید. در ادامه شرایط دریافت وام خرید خودرو بانک سامان را می خوانید.

شرایط دریافت وام فوری خودرو بانک سامان

حساب سپرده کوتاه‌مدت به همراه سه تا ۶ ماه گردش حساب از  مدارکی است که بانک سامان از متقاضی وام خودرو ۱۴۰۲  می‌خواهد پس ابتدا به یکی از شعب بانک برای افتتاح حساب مراجعه کنید و موارد زیر را نیز به خاطر داشته باشید.

اشخاص حقیقی دارای ۱۸ سال تمام خریدار خودرو

عدم سابقه چک برگشتی یا مطالبات غیر جاری در سیستم بانکی کشور

تأیید نتیجه ارزیابی اعتباری و اعتبارسنجی توسط بانک

سقف تسهیلات وام فوری خرید خودرو ۱۴۰۲ بانک سامان

بانک سامان تا ۸۰ درصد ارزش خودرو داخلی را به صورت وام پرداخت می‌کند، اما سقف آن محدود است. در واقع برای خرید خودرو می‌توانید نهایت ۱۰۰ میلیون تومان وام بگیرید.

مهلت پرداخت و سود وام فوری خرید خودرو ۱۴۰۲

مهلت بازپرداخت وام خرید خودرو بانک سامان ۳۶ ماه (حداکثر ۳ ساله) بوده و سود آن ۱۸ درصد است. مبلغ تسهیلات پرداختی متناسب با توان بازپرداخت مشتری تعیین می‌شود.

ضامن وام فوری خرید خودرو بانک سامان

بانک سامان برای ضمانت از متقاضی وام خرید اتومبیل، سند ملک می‌خواهد و ۱۵% از مبلغ وام خرید خودرو تا زمان تسویه کامل مسدود باقی می‌ماند.

برای خرید کدام خودروها می‌توان وام فوری گرفت؟

مهم‌ترین نکته‌ای که برای خرید خودرو با وام باید به آن توجه داشته باشید این است که این وام برای خرید خودروهای تولید داخلی که تولید سال جاری یا حداکثر یک سال ماقبل آن باشد، قابل پرداخت است

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: