پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش همشهری‌آنلاین، داریوش یزدانی در خصوص عملکرد استقلال با هدایت ساپینتو اظهار کرد: امسال استقلال با ساپینتو در مجموع عملکرد خیلی خوبی داشته و تیم به معنای واقعی تیم بوده هرچند مشکلات مدیریتی زیاد داشتیم و رفت و آمد آقایان آجورلو و فتح الله زاده و انتخاب مدیرعامل که به بعد از جام حذفی افتاد، همگی تمرکز بازیکنان و سرمربی را به هم زده و می‌زند اما در مجموع ساپینتو تیم را خوب جمع و جور کرده و این در نوع بازی تیم، در نحوه دفاع کردن و حمله و ... مشهود است و نشان می‌دهد که تیم چقدر نسبت به گذشته پیشرفت داشته است.

وی افزود: در فاز حمله استقلال با توجه به تعداد گل‌هایی که زده‌اند و موقعیت‌هایی که خلق کرده‌اند و همچنین بازی جذابی که انجام می‌دهند نشان می‌دهد که این تیم در این بخش موفق بوده اما در فاز دفاعی تنها ایراد بزرگی که می‌توان از نظر تاکتیکی به تیم ساپینتو گرفت دفاع و پرس کردن تیم در طول ۹۰ دقیقه است که به نظرم در خیلی از دقایق بازی تیم انضباط خود را از دست می دهد و زمانی که نظم از بین می رود باعث می شود ما در ضد حمله‌ها آسیب پذیر باشیم و این به دفعات در طول مسابقات لیگ اتفاق افتاده است. قطعا ساپینتو اگر فرصت تقویت تیم را داشته باشد و دفاع یا هافبک دفاعی مد نظر خود را جایگزین کند این مشکلات را هم می تواند با توجه به زمانی که بعد از مسابقات لیگ در اختیار خواهد داشت رفع کند.

پیشکسوت استقلال در رابطه با مشکلات مدیریتی استقلال عنوان کرد: در جایگاهی نیستم که در مورد مدیریت نظر بدهم اما اصلا منطقی نیست که ما بعد از این همه مدت که صبر کرده‌ایم تا مدیرعامل انتخاب شود این اتفاق به بعد از جام حذفی کشیده شود. این تاخیر می تواند باعث عملکرد ضعیف تیم حتی در جام حذفی شود.

وی در واکنش به تغییرات مدیریتی در آکادمی استقلال بیان کرد: آقای حاجیلو و برهانی هر دو از پیشکسوتان خوب استقلال هستند اما متاسفانه ما همیشه علاقه عجیبی به گسستگی داریم. با توجه به اینکه برهانی یک نیروی جوان و با انرژی است و کارش را هم خوب انجام می داد ما می توانستیم یک تلفیق خوب از این دو نفر در کنار هم داشته باشیم، از تجربه و موقعیت حاجیلو در کنار برهانی استفاده کنیم و برهانی بتواند از تجربیات حاجیلو به نفع آکادمی در آینده استفاده کند اما در هر صورت این اتفاق نیفتاده و من برای هر دو آرزوی موفقیت می‌کنم.

یزدانی در خصوص جذب بازیکنان جدید گفت: سامان قدوس می تواند یک مهره کلیدی برای موفقیت استقلال در سطح آسیا باشد. من خیلی علاقمند هستم که سامان قدوس، شهریار مغانلو، احسان حاج صفی، علی کریمی، امید ابراهیمی و پژمان منتظری به تیم اضافه شوند.

وی در پایان در خصوص آخرین وضعیت خود گفت: آماده آخرین تورنمنت سال می‌شوم، دو هفته دیگر به بارسلونا خواهیم رفت و در یک تورنمنت چهار جانبه زیر بیست ساله با تیم‌های بارسا، اسپانیول و ختافه رقابت می‌کنیم. در حال حاضر چهار بازیکن داریم که مورد توجه تیم‌های اروپایی هستند و به این دلیل در این تورنمنت رقابت می‌کنیم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: