پایگاه خبری خانه فوتبال:

ناظر بازی نساجی و پرسپولیس توضیحاتی درمورد دلیل افزایش ظرفیت تماشاگران متعلق به سرخ‌پوشان پایتخت ارائه کرد‌.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، داود رفعتی درمورد آخرین شرایط ورزشگاه وطنی برای میزبانی از دیدار نساجی و پرسپولیس، اظهار داشت: وضعیت بسیار خوب است و باید از تلاش‌های نیروی انتظامی تشکر کنم. جو بسیار خوب و لذت‌بخشی حاکم است و امیدوارم بازی هم تا انتها بسیار خوب برگزار شود تا اگر قرار شد جام قهرمانی را این جا تحویل بدهیم، شرایط خوب باشد.

وی درمورد دلیل افزایش تعداد هواداران پرسپولیس از ۶۰۰ به حدود ۳ هزار نفر، عنوان کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با یگان ویژه در شب گذشته قرار شد در صورت ازدحام جمعیت، این موضوع را یگان تشخیص بدهد.

ناظر بازی نساجی و پرسپولیس درخصوص چالش‌هایش در استادیوم وطنی، توضیح داد: خیلی هواداران نساجی که فوتبالی هستند و فهم بالایی دارند، دوست دارم. با آنها خیلی راحت هستم. همان همسایه ‌های معروف(اشاره به هواداران نساجی که برای تماشای بازی این تیم روی شیروانی خانه کنار ورزشگاه وطنی می‌نشستند) هم اکنون در VIP می‌نشینند.

رفعتی درمورد خداحافظی اش پس از پایان این بازی گفت: ان‌شاءالله از فردا مسئولیتی در سازمان لیگ ندارم.

وی درخصوص دلیل این تصمیمش، گفت: اگر بخواهم دلیلش را بگویم، قطعا دلخوری‌هایی وجود داشته که نمی‌خواهم بازش کنم‌ زیرا یک خانواده هستیم اما تصمیم گرفتم دیگر ادامه ندهم. البته از فوتبال جدا نخواهم شد و در کنار فوتبال همیشه می‌مانم. ما فوتبالی‌ها می‌دانیم فوتبال در خون ما است و نمی‌توانیم از آن کنار برویم اما در این وضعیت دیگر کار نمی‌کنم. این آخرین بازی من به عنوان ناظر است اما بعدها در پست دیگری فعالیت خواهم کرد.

این ناظر فوتبال درخصوص اینکه آیا در ماه های اخیر خسته شده بود، گفت: قطعا خسته شده بودم اما مهم‌ترین بحث بی‌انگیزگی من است. این موضوع بد است و اگر در هر کاری بی‌انگیزه باشید، کارایی لازم را ندارید.

رفعتی درمورد اینکه عملکرد چه فرد یا افرادی باعث بی‌انگیزگی اش شده است، گفت: نمی‌توانم بگویم زیرا بحث خانوادگی است. مثل این می‌ماند از بچه خود ناراحت باشم اما نمی‌توانم جزئیات را بگویم‌‌. در کل آن حرمت حفظ نشد و من راضی نبودم.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: