پایگاه خبری خانه فوتبال:

سرمربی تیم فوتبال استقلال برای بازی نیمه نهایی جام حذفی با چالشی مهم مواجه است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تیم فوتبال استقلال در هفته پایانی لیگ برتر به مصاف تراکتور رفت و بهترین پیروزی این فصل را با نتیجه 7 بر یک به ثبت رساند. با وجود نتیجه خوبی که آبی‌ها به دست آوردند اما این مسابقه تلفاتی برای آن‌ها به همراه داشت که ممکن است ساپینتو را برای بازی نیمه نهایی جام حذفی دچار چالش کند.

مصدومیت زودهنگام صالح حردانی مقابل تراکتور باعث شد رضا میرزایی به جای او وارد زمین شود اما مصدومیت میرزایی در نیمه دوم نیز سرمربی پرتغالی را برای جناح راست تیمش دچار مشکل کرد. به طوریکه مجبور شد جعفر سلمانی را که به نظر می‌رسید قرار بود استراحت کند، به جای رضا میرزایی در این جناح به کار بگیرد. این در حالی است که جعفر سلمانی مدافع چپ مورد علاقه ساپینتو به حساب می‌آید و در بسیاری از بازی‌ها به ابوالفضل جلالی ترجیح داده شد.

البته دلیل اصلی این اتفاق، غیبت کوین یامگا بود که پس از مصدومیت در دربی به کشورش سفر کرد تا ضمن پیگیری روند درمانی به استراحت بپردازد. طبق پیگیری‌ها مشخص شد که قرار است یامگا فردا راه برگشت به ایران را در پیش بگیرد تا روز دوشنبه در تمرین تیم حاضر باشد. با اینحال با توجه به اینکه مدتی از شرایط مسابقه دور بوده باید وضعیت این بازیکن در تمرینات باقی مانده تا بازی روز چهارشنبه مقابل نساجی مورد بررسی کادرفنی تیم قرار بگیرد.

ضمن اینکه حتی گفته می‌شود ممکن است مدافع فرانسوی به دلیل کامل نشدن روند درمانی این هفته نیز به تهران بر نگردد تا با آمادگی کامل خودش را به فینال جام حذفی برساند.

با این حال میرزایی و حردانی قرار است امروز تحت معاینات دقیق‌تر قرار بگیرند. گفته می‌شود مصدومیت این دو بازیکن خیلی جدی نیست و ممکن است حداقل یکی از آنها برای بازی مقابل نساجی مهیای مسابقه شود. به این ترتیب باید دید که طی روزهای آینده وضعیت بازیکنان استقلال که می‌توانند در جناح راست به میدان بروند چگونه خواهد بود. آیا ساپینتو می‌تواند در این سمت یک بازیکن تخصصی را به کار بگیرد یا اینکه با همان راهکار بازی تراکتور، جلالی و سلمانی را در دو سمت خط دفاعی تیمش به میدان می‌فرستد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: