پایگاه خبری خانه فوتبال:

ببینید تصادف وحشتناک.تصادف و واژگونی هولناک.لحظه تصادف غم انگیز در حاشیه جاده.تصادف همیشه تلخ و مشکل ساز است.تصادف و سقوط به درون سد نزدیک تبریز

 لحظه بیرون کشیدن خودروی اسپورتیج از داخل سد امند تبریز بعد از تصادف

 برخورد و تصادف وحشتناک ال ۹۰ با گارد ریل|مرگ غم‌انگیز پسر نوجوان

سریعا ۳ تن از افسران ارشد بهمراه ۶ آتش نشان بوسیله دو خودروی نجات به محل حادثه اعزام شدند.
گفتنی است: در این حادثه که بعللی خودروی ال۹۰ با گاردریل برخورد داشت؛ سرنشین ۱۴ ساله خودرو به علت شدت جراحات وارده متاسفانه فوت و راننده ۱۷ ساله در وضعیت اورژانسی به سر می‌برد و همچنین متاسفانه راننده ال۹۰ فاقد گواهینامه بوده است.

تصادف عاقبت انجام حرکات نمایشی با ال‌نود

یک خودرو تندر۹۰ در جاده، قصد انجام حرکت نمایشی دارد اما متاسفانه با گاردریل برخورد می‌کند.

تصادف خونین پراید در جاده

​ایسنا/ سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی از فوت یک نفر و مصدوم شدن سه فرد دیگر در سانحه رانندگی در محور سرچم-اردبیل خبر داد.
وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران، در تشریح این خبر گفت: ساعت هشت صبح جمعه، ۱۱ فروردین ماه گزارش برخورد یک دستگاه خودروی پراید با لیفان در محور سرچم به اردبیل خبر داد.
وی افزود: بلافاصله پس از دریافت این گزارش، عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.
وی ادامه داد: در این حادثه یک مرد ۶۰ ساله در محل جان باخته و سه سرنشین دو خودرو مصدوم شدند.

تصادف

شادی نیا گفت: مصدومان حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس از پایگاه‌های آقکند، قافلانکوه و زنجان و هلال احمر به بیمارستان برکت امام (ره) میانه انتقال یافتند.

تیم عملیاتی سریعا نسبت به ایمن سازی محل حادثه جهت پیشگیری از تصادف بعدی؛  خارج نمودن سرنشین فوت شده بوسیله ست نجات اقدام کردند.

راننده دچار مصدومیت  شد و بیان علت حادثه بر عهده کارشناسان مربوطه می باشد.

بیشترین علل تصادف نوروز ۱۴۰۲ چه بود؟

تصادف

همانطور که گفته شد، از ابتدای طرح نوروزی پلیس راهور و دیگر دستگاه‌های امدادی و خدماتی در جاده‌های کشور یعنی از ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۱ تا روزگذشته بیش از ۶۰۰ تن در همان صحنه تصادفات جان خود را از دست داده‌اند. تصادفاتی که سردار حسن مومنی، رئیس پلیس راه کشور مهم‌ترین علل وقوع آن در جاده‌ها را سرعت غیرمجاز، عدم توجه به جلو و خستگی و خواب آلودگی اعلام کرد و به ایسنا گفت: این سه عامل سبب وقوع ۸۲ درصد از کل تصادفات جاده‌ای در طول اجرای طرح نوروزی شده است.

او ادامه داد: این‌ها مواردی است که راننده در آن نقش مهمی دارد، راننده باید با سرعت مجاز و در مواردی حتی با سرعت مطمئنه حرکت کند. راننده باید توجه کافی به مسیر مقابل را داشته و از کار با گوشی تلفن همراه و ... در حین رانندگی پرهیز کند. همچنین باز هم این راننده است که باید خواب کافی داشته باشد.

مومنی افزود: ما بارها تاکید کرده‌ایم که رانندگان باید به ۳۰ کیلومتری شهرها دقت کنند، ۶۰ درصد تصادفات در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد. چراکه راننده یا تصور می‌کند دیگر به مقصد رسیده و نیازی به استراحت ندارد، یا اینکه با نزدیک شدن به مقصد تلاش می‌کند تا با سرعت بیشتری به محل اقامت خود برسد. از طرف دیگر به این نکته هم توجهی نمی‌کنند که در تردد در حریم شهرها در مقایسه با جاده افزایش داشته و با همان سرعتی که در دیگر بخش‌های جاده مشغول رانندگی بودند در این محدوده هم به رانندگی خود ادامه می‌دهند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: