پایگاه خبری خانه فوتبال:

فرهاد مجیدی متولد 13 خرداد 1355 است . فرهاد مجیدی در تهران بدنیا آمد و فوتبالیست سابق است. فرهاد مجیدی با 177 سانتی متر قد در پست هافبک هجومی و مهاجم سال ها درخشید. با اینکه فرهاد مجیدی در تیم ملی هیچگاه موفق نبود اما حالا سرمربی شده و دو فرزند نیز دارد. اصالت خانوادگی فرهاد مجیدی مازندرانی و قائم شهری است اما در تهران به دنیا آمده و دو خواهر و یک برادر بنام فرزاد مجیدی دارد که او نیز فوتبالیست شناخته شده ای بود

پدر مرحومش نظامی بازنشسته و مادرش خانم خانه دار می باشد

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی سوار یکی از 5 ماشین دنیا

کاپیتان سابق استقلالی ها در امارات با ماشین رویایی انگلیسی ها بنام بنتلی که آن زمان در دنیا پنج نفر بیشتر نداشتند ، رانندگی می کرد

فرهاد مجیدی

ازدواج اول فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی در اولین تجربه زناشویی خود با خانم فرناز مومنی ازدواج کرد که ثمره این زندگی یک دختر بنام تیام و یک پسر بنام امیر بردیا می باشد که این زندگی بعد از مدتی به طلاق ختم شد

فرهاد مجیدی

ازدواج دوم فرهاد مجیدی

شماره 7 محبوب استقلالی های در سال 1390 وقتی 35 ساله بود بعد از پیوستن به تیم الغرافه قطر برای بار دوم ازدواج کرد

فرهاد مجیدی

سرقت مسلحانه از منزل فرهاد مجیدی

خانه فرهاد مجیدی مورد دستبرد قرار گرفت . برخی از اموال خانه فرهاد مجیدی دزدیده شد. خانه فرهاد مجیدی زمانی به سرقت رفت که او در خانه حضور نداشت . از میزان خسارت‌های وارد شده به خانه فرهاد مجیدی، اطلاعات دقیقی وجود ندارد. باشگاه استقلال پیگیر سرقت از خانه فرهاد مجیدی است.

 شنبه شب گذشته منزل فرهاد مجیدی مورد سرقت قرار گرفته و برخی از اموال سرمربی استقلال دزدیده شده است. مجیدی خود در  خانه حضور نداشته  و در خانه مادرش بود.

فرهاد مجیدی شب گذشته در خانه ویلایی خود متوجه سرقت از منزلش شد.سرمربی استقلال وقتی به خانه خود که 2 طبقه است مراجعه کرد متوجه سرقت گاو صندوقی شد که در آن وسایل گرانقیمتی داشت. سارقان در اقدامی عجیب گاو صندوق سنگین خانه مجیدی را در فرصت مناسب از منزل وی خارج کرده ‌اند و خسارت سنگینی به وی زدند.

مجیدی بعد از این جریان با پلیس تماس گرفت و از آنها خواستار پیگیری سرقت از منزلش شد. اما در گاو صندوق مجیدی چه محتویاتی وجود داشت؟ وی به پلیس اعلام کرده  چند ساعت گرانقیمت، پول نقد، دلار و چک‌هایی داشته که گم شدن آنها برای وی دردسر ایجاد خواهد کرد.قرار شد سرمربی استقلال برای اعلام سرقت چک ها به بانک مراجعه کرده و چک‌های خود را مسدود کند.

فرهاد مجیدی

اولین تصویر از سارقان خانه فرهاد مجیدی

مسعود چاره‌ای جز اقرار به سرقت ندید و اعتراف کرد که به جز سرقت از مربی سرشناس به چندین خانه دیگر هم دستبرد زده است.

در شرایطی که هنوز معمای سرقت از خانه فرهاد مجیدی حل نشده بود چند روز قبل فردی با پلیس تماس گرفت و گفت که اطلاعات مهمی درباره سرقت از خانه فوتبالیست معروف دارد. این فرد سارق سابقه‌داری بود که به‌تازگی از زندان آزاد شده و به‌گفته خودش توبه کرده بود که دیگر سراغ خلاف نرود. او به مأموران گفت: چند روز قبل دوستانم مرا به جایی دعوت کردند که پاتوق سارقان بود. آن شب افرادی که آنجا بودند شروع کردند به ‌خاطره‌گویی. هر کدام از سرقت‌های عجیبی می‌گفتند که مرتکب شده بودند تا اینکه یک نفر از آن جمع که مسعود نام دارد مدعی شد که چند ماه قبل با همدستانش به خانه فرهاد مجیدی دستبرد زده و با پولی که به‌دست آورده‌اند، به کیش سفر کرده و همه این پول را صرف خوشگذرانی کرده‌اند.

فرهاد مجیدی

سارقان خانه فرهاد مجیدی

مسعود گفت که چنان حرفه‌ای این سرقت را انجام داده‌اند که هنوز پلیس نتوانسته آنها را گیر بیندازد و من که ماجرای این سرقت را در روزنامه خوانده بودم، تصمیم گرفتم پلیس را در جریان قرار دهم.

پس از این تماس، مأموران با اطلاعاتی که از فرد ناشناس به‌دست آورده بودند، راهی مخفیگاه مسعود شدند و او را دستگیر کردند. وی اما دستبرد به خانه فرهاد مجیدی را انکار کرد و گفت: من ماجرای سرقت را در شبکه ‌اجتماعی خوانده بودم و آن شب برای اینکه در جمع دزدان خودنمایی کنم به دروغ گفتم که سرقت را من و دوستانم انجام داده‌ایم.

به‌رغم انکارهای سارق سابقه‌دار، مأموران به تحقیق درباره او پرداختند و متوجه شدند که تخصص وی سرقت از خانه‌ها و او صاحب یک خودروی پرشیاست که درست شبیه همان خودرویی است که در صحنه سرقت از خانه مجیدی حضور داشت. مأموران سراغ این خودرو رفتند و در بازرسی داخل آن، لنگه کفشی را پیدا کردند که لنگه دیگر همان کفشی بود که در خانه فوتبالیست معروف جا مانده بود.

در این شرایط، مسعود چاره‌ای جز اقرار به سرقت ندید و اعتراف کرد که به جز سرقت از مربی سرشناس به چندین خانه دیگر هم دستبرد زده است. در ادامه تحقیقات، یکی از همدستان او نیز بازداشت شد و تلاش برای دستگیری متهمان دیگر ادامه دارد./ همشهری

تفریحات فرهاد مجیدی در دبی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی

رابطه نزدیک فرهاد مجیدی با احمدی نژاد

به نقل از عبدالرضا داوری مشاور محمود احمدی‌ نژاد ، فرهاد مجیدی از فوتبالیست‌ های محبوب محمود احمدی‌ نژاد رئیس‌ جمهور وقت ایران بوده‌ است

دریافت ارز دولتی

در 28 آبان 1399 احمد امیرآبادی فراهانی نماینده قم افشا کرد فردی به همراه فرهاد مجیدی با مراجعه به دفتر خدمات بازرگانی درخواست ارز دولتی داشته اشت

در نهایت هم توانستنده اند 9 ثبت سفارش انجام دهند که حال فرهاد مجیدی این خبر را تکذیب کرد

اما در ادامه احمد آمیرآبادی نماینده مجلس افشا  کرد دوربین های وزارتخانه حضور وی را ثبت کرده اند اما ممکن است خود وی عضو هیئت مدیره و صاحب شرکت نباشد

فرهاد مجیدی

فرهاد مجیدی و تیم اتحاد کلباء امارات:

فرهاد مجیدی اسطوره فوتبال استقلال تهران چند سالی است که در کسوت سرمربی لیگ امارات حضور دارد. او در نتیجه گیری تیمش در فصل قبل امارات نتایج کاملا متفاوتی نسبت به شرایط حالا کسب نموده است. به نظر می رسد بعد از حضور فرهاد در اتحاد تیم از لحاظ عملکرد و نتیجه گیری بهبود بیشتری یافت. در شرایطی که کلبا در رقابت های لیگ امارات در رتبه دهم قررا داشت. فصل قبل در کل فصل توانست 28 امتیاز جمع کند. حالا سرمربی ایرانی تیم تا پایان نیم فصل 20 امتیاز کسب کرده که آمار خوبی است.

فرهاد مجیدی

عملکرد فرهاد مجیدی در امارات

اتحاد کلبا در حال حاضر با 32 امتیاز در جایگاه هشتم لیگ امارات قرار دارد. در هفته قبل تیم فرهاد مجیدی توانست الشارجه را با نتیجه 2-1 شکست دهد. این نشان می دهد که مجیدی برای موفقیت در این باشگاه افکار بزرگی دارد. البته باید این مورد را نیز در نظر داشته باشیم که اتحادی ها در این فصل بازیکنان بزرگتر و هزینه های زیادتری را برای تیم خود داشتند. با این وجود رتبه 8 جدول امارات برای نیم فصل نیز شاید برای فرهاد مجیدی چندان بد نبود. در هفته های قبل برخی رسانه های اماراتی ادعا کردند که فرهاد مجیدی جزو گزینه های احتمالی هدایت تیم ملی امارات می باشد. او توانست با اتحاد کلباء نتایج نسبتا خوبی در لیگ امارات دست پیدا کند و حالا زیر ذره بین قرار دارد.

انتقاد برخی رسانه های عربی نسبت به فرهاد مجیدی:

کارشناس شبکه دبی الریاضیه از فرهاد مجیدی انتقاد کرد. او گفت تیم اتحاد کلبا با هدایت و سرمربیگری مجیدی نسبت به فصل قبل تغییرات زیادی نداشت. در هفته بیست و سوم لیگ امارات تیم مجیدی در ورزشگاه خانگی از عجمان با دو گل شکست خورد. همین باعث شده بود که نسبت به وضعیت سرمربی تیم اعتراض هایی در رسانه های اجتماعی بیان شود.

فرهاد مجیدی

این کارشناس در ادامه گفت: به نظر من تیم اتحاد کلبا با هدایت مجیدی در این فصل عملکرد چندان خوبی نداشت. به نظر من تیم همانند فصل قبل بود. البته بنده قبول دارم فرهاد مجیدی در چند بازی عملکرد خوبی داشت و در بیشتر بازی ها تیم آنها سردرگم بود و انتظارات را برآورده نکرد. مجیدی در هر بازی ترکیب خاص خودش را داشت و نتیجه هم نگرفت. اتحاد کلباء با هدایت فرهاد مجیدی در 24 بازی توانست 9 پیروزی و 10 شکست و 5 تساوی داشته باشد و در رتبه هشتم جدول است. عملکرد فرهاد مجیدی در امارات چندان هم بد نبوده و سران باشگاه از عملکردش راضی هستند و قرارداد او را یک فصل دیگر تمدید نمودند.

فرهاد مجیدی

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: