پایگاه خبری خانه فوتبال:

شهاب حسینی ستاره کم نظیر سینمای ایران در 14 بهمن ماه سال 1352 در تهران متولد شد و اصالتا اهل تنکابن است. شهاب حسینی تحصیلاتش را در رشته روانشناسی دانشگاه تهران به دلیل اینکه هوای مهاجرت به کانادا را در سر داشت بعد از دو سال نیمه کاره رها کرد.شهاب حسینی اولین فرزند یک خانواده شش نفره است و یک برادر و دو خواهر دیگر هم دارد. سیدفخرالدین حسینی پدر شهاب حسینی از دبیران آموزش و پرورش بود که دستی در ترجمه و تالیف کتاب داشت و چندین رمان و کتاب ترجمه شده توسط او منتشر شد. پدر شهاب حسینی بهمن ماه سال 93 درگذشت.(Shahab Hosseini)

شهاب حسینی

عکس استایل تابستونی همسر دوم شهاب حسینی

 ساناز ارجمند همسر دوم شهاب حسینی تصویر کاملا متفاوت از خود منتشر کرد. این چهره در روزهای اخیر با انتشار تصاویر عجیب از خود در شبکه های اجتماعی مورد توجه قرار گرفت.

اوایل امسال بود که شهاب حسینی به همراه ساناز ارجمند در یک مراسم رسمی سینمایی حضور پیدا کرد و شایعاتی در مورد آن ها شکل گرفت.

شهاب حسینی

مهم ترین ادعا ازدواج شهاب حسینی با عکاس پروژه همرفیق یعنی ساناز ارجمند و طلاق اش از پریچهر قنبری بود. ادعایی که هنوز به شکل رسمی تایید و یا تکذیب نشده است.

با این حال این ادعاها نیز همچنان از سوی برخی کاربران فضای مجازی مطرح می شود.

حالا هم ساناز ارجمند تصویری از چند لباس عروس منتشر کرده و به شایعات تازه دامن زده است. برخی کاربران مدعی اند که او به دنبال لباس عروس مورد علاقه اش است و احتمالا مراسمی در پیش دارند.

شهاب حسینی

بیوگرافی شهاب حسینی و همسرانش

شهاب حسینی متولد 14 بهمن 1352 در تهران، بازیگر، مجری و گوینده است

دیپلم رشته انسانی دارد و دانشجوی انصرافی رشته روانشناسی دانشگاه تهران می باشد که فعالیت خود را با گویندگی در رادیو آغاز کرد و حالا کارگردانی هم می کند

خانواده و اصالت شهاب حسینی

 سید شهاب الدین حسینی تنکابنی، همانطور که از نام خانوادگی اش مشخص است اهل تنکابن مازندران می باشد و یک برادر بنام سید مهدی و دو خواهر دارد

او در حین تولد 3/700 کیلوگرم وزن داشت و ساعت 3/30 دقیقه نیمه شب بدنیا آمده است

شهاب حسینی

شهاب حسینی رو همه ما می شناسیم چرا که از بازیگرای جذاب و دوست داشتنی در میان هنرمندان سینمایی هستش که هم تو تلویزیون حسابی دلبری کرده و ایفای نقشای فوق العاده ای داشته و هم در سینما و هم در شبکه خانگی از هنرمندایی محسوب میشه که پولسازه حسااابی! مثلا شهاب حسینی در سریال شبکه خانگی "پوست شیر" که به تازگیم تموم شده بازی کرد و مثل همیشه ترکوند. شهاب حسینی حتی تو دهه هشتاد از سوپراستار های پرده نقره ای بود که کلی هوادار رو مجذوب خودش کرد!

اما اگه بخوایم از کار و بار آقای بازیگر دربیایم و برسیم به زندگی شخصی شهاب خان، باید بگیم که این بازیگر مشهور کشورمون همیشه و همه جا با خانوم پریچهر قنبری دیده میشد که همسر ایشون بودند اما سال گذشته بسیاری از کاربران با نشونه ها متوجه شدن که این زوج هم زندگیشون از هم پاشیده و جدا شدند! اخبار همچنان پچ پچ کنان بود تا اینکه شهاب حسینی از ساناز ارجمند همسر جدید و جوانش رونمایی کرد و پرای همرو قشنگ ریزوند!

همسرشهاب حسینی

اما نو عروس شهاب خان حسینی کیست؟

ساناز ارجمند سال 1369 در شهر مشهد به دنیا آمده و در چند سال اخیر به تهران نقل مکان کرده و در پروژه های عکاسی مدلینگ و آتلیه ها فعالیت می کرد. ساناز خانوم از کارکنان کمپانی سون اسکای است. این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد. شروع آشنایی این زوج در برنامه هم رفیق بوده و ساناز ارجمند در این برنامه به عنوان عکاس فعالیت داشته است.

شهاب حسینی

ساناز سعیدی کیه؟ در ادامه مشاهده می کنید که این بانوی جَوون و خوشبخت کیه که خب از ظاهرش مشخصه دختر ساده و با شخصیتیه که از جنجالات به دوره و خودش رو گم نکرده!

همونطور که عکسارو مشاهده کردید ساناز خانوم ارجمند فازی جدید و در سن و سال خودش داره که احتمالا شما هم تو دلتون گفتین چقدر با استایل و فاز شهاب حسینی فرق داره. اما در اصل این دو نفر هستند که اهمیت دارن و قراره با هم کنار بیان نه من و شما!

ساناز ارجمند متولد و بزرگ شده شهر مشهد است و چند سالیه به تهران نقل مکان کرده و حالا در مدلینگ و عکاسی فعالیت داره. این دختر دهه شصتی از  کارکنان کمپانی سون اسکای است که این شرکت متعلق به شهاب حسینی می باشد.

شهاب حسینی

خب همونطور که در تصویر اول مشخصه ساناز بانو روی دستشون انگاری تتو دارن که خب این موضوع دو جنبه داره! اول اینکه به شخصیتی شهاب حسینی نمیاد که مثلا چنین انتخابی داشته باشه و از طرفی هم شاید خانوم خانوما اونقدری نکات مثبت دیگه ای داشتند که این موضوع چندان اهمیت نداره!

شهاب حسینی

پریچهر و شهاب که لیلی و مجنون بودن چیشد که جدا شدند؟!

حالا که ابتدای متن اسم از پریچهر قنبری آوردی بهتره بگیم همین سال گذشته بود که در پیج های پریچهر قنبری و شهاب حسینی دیگه خبری از دنبال کردن همدیگه نبود و هر دو چهره طرف مقابل رو آنفالو کردند. حرف و حدیث ها شروع شد اما هیچگاه جدایی و طلاق از سوی خود شهاب و پریچهر تایید و یا تکذیب نشد.

شهاب حسینی

از اون طرف پریچهر قنبری نیز استوری ای کنایه دار همراه با پسرش منتشر کرد و همین موضوعات باعث شد تا خبر طلاق او از شهاب حسینی مطرح و رسانه ای شود و این طور که مشخصه چند ماهی میشه که به طور رسما از هم جدا شدند چرا چون پریچهر قنبری نیز خارج از ایران و در امریکا زندگی میکند! 

اما همین سال گذشته بود که در پیج های پریچهر قنبری و شهاب حسینی دیگه خبری از دنبال کردن همدیگه نبود و هر دو چهره طرف مقابل رو آنفالو کردند. حرف و حدیث ها شروع شد اما هیچگاه جدایی و طلاق از سوی خود شهاب و پریچهر تایید و یا تکذیب نشد.

شهاب حسینی

از اون طرف پریچهر قنبری نیز استوری ای کنایه دار همراه با پسرش منتشر کرد و همین موضوعات باعث شد تا خبر طلاق او از شهاب حسینی مطرح و رسانه ای شود و این طور که مشخصه چند ماهی میشه که به طور رسما از هم جدا شدند چرا چون پریچهر قنبری نیز خارج از ایران و در امریکا زندگی میکند!

شهاب حسینی

شهاب حسینی پسر شر خانواده

مادرم می‌ گفت تو پسر شری بودی ولی گذشت تا اینکه روزی به خاطر سر‌بازی سرم را با نمره 4 اصلاح کردم و دیدم سرم از 9 ناحیه شکسته است

با توجه به اینکه زمان وقوع 5 – 4 مورد از این شکستگی‌ ها را به خاطر نمی‌ آورم، باید آن‌ ها را به دوران کودکی‌ ام نسبت داد

مدرسه و شغل مادر شهاب حسینی

اول دبستان را در مدرسه بامداد نو گذراندم و از 8 سالگی بخاطر شغل مادرم که امدادگر سیار بود به خرم آباد نقل مکان کردیم و تا سال 1362 در این شهر حضور داشتیم

شهاب حسینی

علت انصراف شهاب حسینی از دانشگاه

دو سال در دانشگاه درس خواندم و بعد انصراف دادم، عمویم مقیم کانادا بود و قصد داشتم سریع‌ تر به او در کانادا برسم، همین تصمیم باعث شد تا درس را نیمه‌ کاره رها کنم

علت ممنوع التصویری شهاب حسینی

شهاب حسینی بازیگر مشهور ایرانی است که این روزها مشغول اجرای برنامه اینترنتی همرفیق است.

شهاب حسینی که ماجرای واکسن زدن او در آمریکا و یا استفاده از ماسکی که تصویر ماری جوانا روی آن بود حواشی زیادی برایش به همراه داشت در جدیدترین اظهارنظر خود درباره ماجرای ممنوع التصویرشدنش در اجرای تلویزیونی اینطور گفت: ممنوع‌التصویر شدن در اجرای تلویزیونی برایم رحمت بود؛ باعث شد به سمت بازیگری کشیده شوم.

شهاب حسینی

اگر آن اتفاق نیفتاده بود الان یکی از مجری‌های با سابقه شبکه ۲ تلویزیون بودم. از صداوسیما به من گفتند بازیگری به پشتوانه و تاریخ اجرای شما لطمه می‌زند؛ گفتم شما من را اخراج کردید، آن وقت نگران رزومه من هم هستید؟

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: