پایگاه خبری خانه فوتبال:

مجری و گزارشگر صداوسیما از رفتار‌های سرمربی استقلال در بازی دربی حذفی به شدت انتقاد کرد.
به گزارش «اطلاعات آنلاین»، جواد خیابانی در یک برنامه زنده تلویزیونی گفت: مربی‌های خارجی بسیار زیادی به ایران آمدند اما هیچ کدام این رفتارها را انجام ندادند. بعد از گل استقلال ساپینتو به جای این که به تیم روحیه بدهد،تیم را دچار حاشیه کرد. ساپینتو در دوران بازیگری بسیار آرام بود و نمی‌دانم الان چرا اینگونه رفتار می‌کند. می‌توانم بگویم ساپینتو باعث باخت استقلال شد.

او ادامه داد: رفتار ساپینتو بعد از مصدومیت ارسلان بسیار زیبا بود و کاش همان رفتار را ادامه می‌داد. ساپینتو نتایج عالی گرفته است ولی اگر رفتار مناسبی داشت شاید جام هم می‌گرفت.

خیابانی سپس با انتقاد از رفتارهای ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال و پرتاب بطری به سمت تماشاگران تاکید کرد: مربیان خارجی زیادی در استقلال بوده‌اند. وقتی بازی ها در امجدیه برگزار می شد، تماشاگران تاج برای حمایت از تیم مقابل پرسپولیس به ورزشگاه می‌رفتند و وقتی تاج بازی داشت، تماشاگران پرسپولیس به حمایت از تیم مقابل می‌پرداختند. جنجال می‌کردند و دعوا هم می‌شد؛ با این حال چنین رفتارهایی را نه از استانکو دیدیم نه از راجرز نه از برانکو و رایکوف. ندیدیم این‌طور رفتار کنند.

وی خاطرنشان کرد: برای مرحوم ناصری حجازی هم حیا کن رها کن گفتند ولی برای ساپینتو نگفتند اما ساپینتو قدر این حمایت هواداران را ندانست.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: