پایگاه خبری خانه فوتبال:

گزارش‌های مطبوعاتی از اروپا و قطر نشان می‌دهد که مالکیت منچستر یونایتد به شیخ جاسم بن حمد واگذار شده است.
به گزارش "ورزش سه"، سرانجام زمان رهبری خانواده گلیزرها بر منچستر یونایتد به پایان رسیده است. پس از آنکه شیخ جاسم بن حمد آل ثانی پیشنهادی که حزبش به عنوان پنجمین و آخرین پیشنهاد می‌دانست را ارائه کرد، با موافقت خانواده مالکان یونایتد همراه شد.
قرار است در روزهای آینده، کارهای انتقال مالکیت منچستر یونایتد به قطری‌ها انجام شود. جایی که پیشنهاد 6 میلیارد پوندی شیخ جاسم بن حمد مورد پذیرش خانواده گلیزر قرار گرفت. بانک تجاری آمریکایی راینه نیز قرار است بر این فرآیند نظارت داشته باشد.

گمانه‌زنی‌ها درخصوص وضعیت مالکیت یونایتد طی آخر هفته قبل افزایش یافت. پس از اینکه ادعا شد ناصر الخلیفی، رئیس پاری سن ژرمن، با خانواده گلیزر مذاکره کرده است، وی مجبور شد هر گونه دخالت در پیشنهاد شیخ جاسم را رد کند.

شرکت پتروشیمی رتکلیف، INEOS، نسبت به یک قرارداد تضمینی مطمئن است، در حالی که تن هاخ تمرکز خود را روی پنجره تابستانی و جذب اهدافی چون میسون مونت و هری کین قرار داده است.

فابریزیو رومانو، خبرنگار مطرح حوزه نقل و انتقالات دنیای فوتبال نیز در توئیت‌هایی کار فروش یونایتد را تمام شده دانست و اعلام کرد که گلیزرها 100 درصد باشگاه را به شرکت قطری خواهند فروخت، زیرا آنها شیخ جاسم را به عنوان خریدار ترجیح داده‌اند.

برخی گزارش‌های جالب نیز عصر دیروز از سوی رسانه‌های قطری منتشر شد. آنها مطمئن هستند که شیخ جاسم به زودی به عنوان مالک جدید منچستریونایتد معرفی خواهد شد. روزنامه الوطن، سازمانی که پدر شیخ جاسم مالک آن است، گزارش می‌دهد که قطری‌ها در پیشنهاد خود برای خرید باشگاه موفق بوده‌اند.

حالا تنها اعلام رسمی خرید منچستر توسط قطری‌ها باقی مانده است. پس از یک دوره طولانی و پرانتقاد از مالکیت گلیزرها بر یونایتد، هواداران شیاطین سرخ نیز می‌توانند امیدوار به جذب سرمایه گذاری بزرگ شیخ جاسم بر تیم محبوبشان باشند.

نکته جالب اینکه پس از انتشار اخبار واگذاری یونایتد به قطری‌ها، ارزش سهام این باشگاه نیز افزایش یافت و به 20.08 دلار رسید. جایی که در تاریخ 5 ژوئن، سهام یونایتد به 18.34 دلار سقوط کرده بود.


 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: