پایگاه خبری خانه فوتبال:

جلسه روز گذشته رئیس باشگاه پی اس جی و مادر کیلیان امباپه در مورد آینده این بازیکن نتیجه‌ای نداشت.

به گزارش "ورزش سه"، تنها یک فصل از قرارداد کیلیان امباپه با پاری سن ژرمن باقی مانده و شایعات پیرامون آینده این بازیکن به اوج خود رسیده است. دوشنبه شب بود که اکیپ در گزارشی مدعی شد که ستاره فرانسوی به باشگاه اعلام کرده قصدی برای تمدید قراردادش ندارد.

مین موضوع کافی بود تا شایعات پیرامون جدایی این بازیکن افزایش یابد. طبیعتا، از رئال مادرید به عنوان مقصد احتمالی ستاره خط حمله پاریس یاد می‌شود. اخبار فراوانی درباره آغاز فعالیت‌های لوس بلانکوس جهت به خدمت گرفتن امباپه منتشر و حتی مبالغی نیز درخصوص رقم انتقال او مطرح شد اما امباپه ابتدا با یک توییت و سپس در مصاحبه با گاتزتادلواسپورت تاکید کرد که درخواست جدایی نداده و تنها اعلام کرده که بند تمدید قراردادش را فعال نخواهد کرد.

ر همین رابطه اکیپ امروز نوشت که موضع پی اس جی تغییری نکرده و امباپه اگر تمدید نکند، همین تابستان باید برود. ناصر الخلیفی (رئیس) به قدری از نامه امباپه خشمگین است که روز گذشته درخواست ملاقات با مادر امباپه به عنوان نماینده او را داد ولی این جلسه بی نتیجه ماند. 

فائزه العماری، مادر امباپه، در این جلسه حرف‌های پسرش را تکرار کرده و اینکه او می خواهد فصل بعد را در پاریس بماند و تابستان 2024 جدا شود ولی الخلیفی اصرار داشت که کیلیان در صورت عدم تمایل به تمدید، باید خود را برای جدایی در همین تابستان آماده کند. باید دید در روزها و هفته های آینده شرایط بین امباپه و پی اس جی چگونه خواهد بود.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: