پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نظر می‌رسد گره کور انتخاب سرمربی‌ آینده پاری‌سن‌ژرمن باز شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، پس از مذاکرات فشرده سران باشگاه پاری‌سن ژرمن با گزینه‌های مدنظر خود برای سرمربی‌گری این تیم، بالاخره گفته می‌شود آن‌ها با سرمربی سابق تیم ملی اسپانیا و باشگاه بارسلونا به توافق رسیده‌اند.

«کریستوف گالته» تنها پس از یک فصل حضور در پاریس و به‌رغم قهرمانی با این تیم در رقابت‌های لیگ یم فرانسه، اما به دلیل عدم موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا، از هدایت باشگاه متمول پایتخت فرانسه کنار گذاشته شد.

روزنامه اکیپ امروز (یکشنبه) خبر داده پاری‌سن‌ژرمن مذاکرات موفقی را «لوئیز انریکه مارتینز » برای هدایت تیم آبی و قرمز شهر پاریس انجام داده است.

رسانه فرانسوی می‌گوید سران پاریس پس از شکست مذاکرات با «یولیان ناگلزمن» سرمربی پیشین بایرن مونیخ، به صورت محتاطانه وارد مذاکره با انریکه شدند و سرمربی اسپانیایی نیز موافقت خود را برای حضور در این تیم ابراز کرده است.

در حال حاضر مذاکرات تنها برای حل و فصل موارد باقی‌مانده که شامل اعضای کادر فنی و بندهای قرارداد انریکه است، ادامه دارد.

با این حال، هنوز وکلای انریکه واکنشی درباره این خبر اکیپ نشان نداده‌اند.

در صورت حضور انریکه در پاریس، او بار دیگر با نیمار همکاری خواهد کرد. آن‌ها پیش از این در بارسلونا هم استاد و شاگرد بودند و همراه با ستارگانی نظیر «لیونل مسی» و «لوئیز سوارز» به همه عنواوین ممکن دست یافتند.

امروز همچنین خبرهایی مبنی بر مذاکره پاریسی‌ها با «تیاگو موتا» کاپیتان پیشین این تیم که در حال حاضر سرمربی تیم بولونیا ایتالیاست، منتشر شده بود.

انریکه ۵۳ ساله که در فصل ۲۰۱۵-۲۰۱۴ موفق به کسب سه گانه با بارسلونا شد، سابقه هدایت تیم‌های رم و سلتاویگو را هم در کارنامه دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: