پایگاه خبری خانه فوتبال:

اریک تن‌هاخ از ماجرای کشدار خرید منچستریونایتد خشمگین است، چون باعث شده خرید دکلان رایس به خطر بیفتد.

به گزارش "ورزش سه"، اریک تن‌هاخ، مربی یونایتد مدت مدیدی است که می‌خواهد دکلان رایس را به خدمت بگیرد و ستاره وستهم را به عنوان جزیی کلیدی برای دگرگون کردن خط میانی یونایتد می‌‎بیند.
حالا به نظر زمان مناسبی برای خریدن رایس 24 ساله است، چون مالک وستهم رسما گفته، این بازیکن قصد جدایی دارد، اما منچستری‌ها با یک مشکل بزرگ در خرید او مواجه شده‌اند: ماجرای طولانی و پیچیده خرید باشگاه باعث شده برنامه‌های تن‌هاخ برای خرید بازیکن در تابستان به هم بریزد. در حقیقت، تن‌هاخ بیشتر از دست خانواده گلیزر ناراحت است، چرا که نه باشگاه را می‌فروشند تا مالک جدید سریع‌تر بیاید و درباره آینده باشگاه تصمیم بگیرد و نه اجازه خریدهای بزرگ را می‌دهند چون آن را به مالک بعدی پاس می‌دهند.

گفته می‌شود شیخ جاسم بن حمد آل ثانی که اهل قطر است از بیشترین بخت برای خریدن منچستریونایتد برخوردار است، اما حتی اگر قرارداد خرید در روزهای آینده نهایی شود، مالکان جدید باید آزمون مخصوص مالکان و مدیران لیگ برتر را پشت سر بگذارند و بلافاصله نمی‌توانند دست به کار شوند.

به این ترتیب، تن‌هاخ عملا نمی‌تواند در بازار نقل و انتقالات هیچ کاری مهمی انجام دهد مگر اینکه تمام فرایندهای جابجایی مالکیت باشگاه کامل انجام شود. در همین زمان، آرسنال برای خریدن رایس از وستهم دست به کار شده و بخت بیشتری در مقایسه با یونایتد دارد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: