پایگاه خبری خانه فوتبال:

سامان قدوس متولد ۶ سپتامبر ۱۹۹۳ فوتبالیست ایرانی-سوئدی است که در پست هافبک هجومی برای باشگاه فوتبال برنتفورد در لیگ برتر انگلیس بازی می‌کرد.مادر و پدر سامان قدوس اصالتاً اهل اهواز هستند.سامان قدوس می‌گوید آشنایان زیادی در اهواز و تهران دارد و فرهنگ و سنت‌های ایرانی مانند عید و چهارشنبه‌سوری را با خانواده انجام می‌دهد.سامان قدوس در شهریور ۱۳۹۶ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی ایران دعوت شد.سامان قدوس از سوی تیم ملی سوئد نیز دعوت شد اما این دعوت را نپذیرفت. او پس از چند روز دعوت کارلوس کی‌روش را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و اولین بازی خود را در این تیم انجام داد.این بازیکن با انتشار تصاویری از عروسی اش نوشت: خانم و آقای قدوس تا همیشه

عکس جدید از ازدواج سامان قدوس ستاره ملی پوش ایران

سامان قدوسستاره ملی‌پوش ایران در رخت دامادی|تصویری از همسر خارجی سامان قدوس
سامان قدوس

سامان قدوس ستاره تیم ملی فوتبال ایران که فصل گذشته در تیم برنتفورد انگلیس بازی می‌کرد با انتشار تصاویری، از پیوستنش به جرگه متاهلین خبر داد.
سامان قدوس

مقصد غیرمنتظره برای سامان قدوس؛ ستاره ایرانی در آستانه عقد قرارداد جدید

سامان قدوس بازیکن ایرانی که اخیرا از تیم برنتفورد انگلیس جدا شده است، در تلاش برای انتقال به یک تیم یونانی است.

سامان قدوس هافبک ایرانی که چند هفته پیش از تیم برنتفورد انگلیس جدا شد، در تلاش برای پیدا کردن یک تیم جدید با قراردادی بیش از یک میلیون یورو است.

قدوس بعد از دو فصل و نیم حضور در برنتفورد و به دلیل اینکه بازی زیادی به او در انگلیس نمی‌رسید، این تیم را ترک کرد و گفته می‌شد مالمو سوئد مقصد بعدی او خواهد بود.

با این حال طبق گزارش یک رسانه یونانی، این بازیکن ۲۹ ساله که از حضور در اردوهای تیم ملی ایران بعد از سرمربیگری امیر قلعه نویی هم انصراف داده، با چند باشگاه مطرح سوپر لیگ یونان مذاکره کرده است.

وب سایت sportdog با افشای خبر مذاکرات قدوس با باشگاه‌های یونان نوشت: «هافبک بین المللی ایران با گذرنامه سوئدی که ارزش او در بازار ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار یورو است، توسط تیم برنتفورد آزاد شد. او اخیراً با یک آژانس نقل و انتقالات قرارداد امضا کرده است. در نقل و انتقالات ژانویه گذشته، باشگاه المپیاکوس تلاش کرد تا قدوس را خریداری کند و طبق گزارشات، مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار یورو به این بازیکن پیشنهاد داد اما موفقیتی حاصل نشد.»

این رسانه اعلام کرد باوجود اینکه سامان قدوس مبلغ بالا و درخواستی ۱ میلیون و ۵۰۰ هزار یورویی برای عقد قرارداد دارد، مورد توجه دو تیم از یونان قرار گرفته است؛ هرچند که یکی از این تیم‌ها قید بازیکن ایران را زده است: «یکی از آنها قطعاً پاناتینایکوس بود، اما سبزها ترجیح دادند با جذب فیلیپ جوریچیچ که دقیقاً در همان پست سامان قدوس است، راه حلی را پیدا کنند و بنابراین از پرونده بازیکن ایران انصراف دادند.»
به نوشته sportdog نام باشگاه دیگری که خواهان قدوس است هنوز مشخص نشده در شرایطی که تلاش برای جذب او ادامه دارد.

سامان قدوس

فوتبالیست ایرانی زاده 6 سپتامبر سال 1993 و یا 15 شهریور 1372 در شهر مالمو سوئد است. او در پست مهاجم برای اوسترشوندس در لیگ برتر سوئد فوتبال حرفه ای را آغاز کرد

سامان قدوس در تاریخ شهریور 1396 توسط سرمربی ایران کارلوس کی روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

سامان قدوس

او از سیم تیم ملی فوتبال سوئد هم به تیم ملی این کشور دعوت شد ولی دعوت را نپذیرفت. او بعد از چند روز دعوت سرمربی ایران را پذیرفت و وارد تیم ملی فوتبال ایران شد و نخستین بازی ملی خود را در این تیم انجام داد.

پدر و مادر او اصالتا اهوازی هستند ولی قبلا ساکن دزفول بوده اند. در دهه 60 و بعد از آغاز جنگ ایران و عرق به سوئد مهاجرت کردند و البته منزل والدین و دیگر اقوام آنها هنوز در شهرستان دزفول است. سامان قدوس در شهر مالمو، یکی از شهرهای بزرگ سوئد زاده شده است ولی همواره اصالت ایرانی و زبان فارسی خود را حفظ کرده است.

سامان قدوس

بازی های او ودر فصل 2016

او توانست 10 گل در لیگ برتر سوئد برای تیم اوسترشوندس در نخستین حضورش در در این تیم به ثمر برساند که شامل گل های بسیار زیبایی مانند اولین گل اوسترشوندس در بازی مقابل هامارابی در تاریخ 4 آوریل 2016 و دو گل مقابل باشگاه شهر تولدش، مالمو در تاریخ 22 اکتبر 2016 شد.

بازی های او ودر فصل 2017

قدوس فصل ۲۰۱۷ را در فرم خوبی آغاز کرد و با تیمش به فینال جام حذفی سوئد رسید. او در این مسابقات تا بازی فینال ۶ گل به ثمر رساند که شامل گل‌هایی نظیر گل آکروباتیک مقابل باشگاه ترله بورگز و دو گل مقابل باشگاه هکن می‌شد. او هفتمین گلش را نیز در فینال به ثمر رساند. قدوس با اوسترشوندس تا دومین مرحله پلی آف لیگ اروپا ۱۸–۲۰۱۷ پیش رفت.

 

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: