پایگاه خبری خانه فوتبال:

امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: گزینه نهایی استقلال همچنان جواد نکونام است و سرمربی استقلال فردا بطور قطعی معرفی می شود.

علی امیری معاون ورزشی باشگاه استقلال با تائید مذاکرات با جواد نکونام به عنوان تنها گزینه مد نظر مدیران این باشگاه از اعلام نام سرمربی این تیم طی امروز و یا نهایتا فردا خبر داد و گفت : مذاکرات خوبی با نکونام داشتیم او در بالاترین سطح فوتبال ایران و دنیا یعنی لالیگا بازی کرده و تجربه چند بار حضور در جام جهانی را در کارنامه دارد ، اینکه در بعضی محافل مطرح می شود که استقلال در این فصل نیاز به آرامش دارد درست اما حضور نکونام به عنوان یک استقلالی با تجربه در بحث بازیگری و حالا بعد از چند فصل حضور در لیگ در قامت سرمربیگری برای استقلال فرصت و برای نکونام افتخاریست که در استقلال پر هوادار باشد .

در هر صورت گزینه نهایی باشگاه استقلال جواد نکونام است و ما تا فردا سه شنبه منتظر  جواد خواهیم ماند و انشالله در صورتی که مشکلی خاص پیش نیاید با او قرار داد امضا خواهیم کرد .

امیری در خصوص اینکه اگر جواد نکونام نتواند در استقلال حضور پیدا کند چه اتفاقی می افتد  گفت :در جلسات هیات مدیره و کمیته فنی در روزهای گذشته برنامه دوم برای سرمربیگری در نظر گرفته شده واما اولویت با نکونام است .

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: