پایگاه خبری خانه فوتبال:

تقدیر مسؤولان غیر ورزشی از ورزشکاران حاشیه های زیادی را به همراه داشته است.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تقدیر از ورزشکاران در سال‌های گذشته گاهی اوقات با اعتراض‌هایی از سوی ورزشکاران روبرو شده اما ظاهرا این موضوع فراتر رفته و برخی افراد غیرمرتبط با ورزش که به نظر می‌رسد، انگیزه‌های مختلفی از جمله دیده شدن دارند، اقدام به تقدیر از ورزشکاران کرده اند که حواشی زیادی به همراه داشته است.

چندی پیش بود که سارا عبدالملکی ورزشکار پاراقایقرانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا توانست مدال طلا را به دست آورد اما این مدال تحت تأثیر یک حاشیه قرار گرفت. حواشی ایجاد شده برای این ورزشکار هم از مراسم تجلیل شورای شهر کرج آغاز شد. 

در این تجلیل اعضای شورای شهر یک قوری‌ و‌ کتری به این قهرمان اهدا کردند که جای تعجب داشت و پس از اعتراض این ورزشکار عضو شورای شهر کرج گفته شد: ما هیچ وظیفه‌ای برای تجلیل از هیچ ورزشکاری نداریم. همان کتری و قوری را هم از روی بزرگواری برای برخی ورزشکاران تهیه می‌کنیم.

در ادامه هم 2 روز پیش استانداری تهران یک مراسم برای تجلیل از ورزشکاران تهرانی برگزار کرد و مبلغ 5 میلیون تومان کارت هدیه به هر یک از ورزشکاران اهدا کرد که یکی از آنها ناهید کیانی دارنده مدال جهانی باکو بود که به تازگی مدال طلا را به دست آورده است. این اقدام با واکنش قهرمان جهان همراه شده است.

صحبت اینجاست که چرا باید مسؤولان غیر ورزشی که وظیفه و انتظاری از آن ها برای تقدیر در قبال ورزشکاران نیست، دست به چنین اقداماتی بزنند که بیشتر به جای افزایش روحیه ورزشکاران، سرخوردگی و تمسخر را برای این افراد به همراه داشته باشد.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: