پایگاه خبری خانه فوتبال:

ادامه ابهام درباره قیمت محصولات مونتاژی در سامانه یکپارچه خودرو | سامانه یکپارچه فروش خودرو سامانه ای است که به منظور ثبت نام و خرید خودرو از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت راه اندازی شده است. متقاضیانی که قصد خرید خودرو از شرکت های خودروسازی را دارند، می بایست با ورود به این سامانه یکپارچه و انجام فرایند ثبت نام در بخش مورد نظر اقدامات لازم را انجام دهند.سامانه یکپارچه برای فروش بدون قرعه کشی خودرو و با روش نوبت دهی است.

نحوه انصراف متقاضیان از مرحله دوم طرح سامانه یکپارچه فروش خودرو

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو با بیان اینکه احتمال می‌دهیم تعداد انصراف دهندگان از مرحله دوم قابل توجه باشد، دلایل موکول شدن تحویل برخی از خودروها به سال ۱۴۰۳ را تشریح کرد.

مهدی تقدسی در مورد نحوه انصراف متقاضیان از مرحله دوم طرح یکپارچه فروش خودرو، اظهار داشت: متقاضیان با مراجعه به پروفایل خود در سامانه یکپارچه فروش خودرو و انتخاب گزینه انصراف در حساب کاربری، می‌توانند انصراف خود را از این مرحله نهایی کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان و نحوه برگزاری مرحله سوم عرضه خودرو نهایی نشده منتهی اگر متقاضیان قصد شرکت در مرحله سوم را دارند باید ابتدا از مرحله دوم انصراف دهند.

سامانه یکپارچه / برگزاری طرح جایگزین در شهریور ماه

وی در مورد برخی از اخبار درباره عرضه ۴ خودروی جدید در مرحله سوم، تصریح کرد: صحبتی در مورد مرحله سوم نکردیم بلکه اعلام شد که طرح جایگزین در شهریورماه برگزار خواهد شد که خودروهای عرضه شده نیز در همان زمان اعلام می‌شوند.

سامانه یکپارچه / مرحله سوم احتمال زیاد برگزار می‌شود

تقدسی در خصوص اینکه با توجه به نوبت دهی برخی از خودروها در سال ۱۴۰۳، آیا مرحله سوم برگزار می‌شود یا خیر، گفت: مرحله سوم به احتمال زیاد برگزار می‌شود زیرا فقط تحویل برخی از خودروها به سال ۱۴۰۳ موکول شده و حتی برای سال ۱۴۰۲ نیز خودروسازان در برخی از محصولات خود ظرفیت خالی دارند اما مردم آنها را انتخاب نکردند. بنابراین نباید گفت ظرفیت خودروسازان تکمیل شده و دیگر نمی‌توان مرحله سوم را برگزار کرد.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو اضافه کرد: برخی از محصولات به دلیل اختلاف قیمتی که با بازار دارند پرتقاضا هستند به همین دلیل نیز تحویل آنها به سال ۱۴۰۳ موکول شده است.

وی گفت: ۵۰ درصد از متقاضیان خرید خودروهای خودروسازان خصوصی در مرحله نخست انصراف دادند بنابراین ظرفیتشان خالی ماند. برای مرحله دوم هم احتمال می‌دهیم که تعداد انصراف دهندگان قابل توجه باشد./مهر

سامانه یکپارچه | بدون حساب وکالتی ۱۰۰ میلیونی خودرو ثبت نام کنید

مدیر سامانۀ یکپارچۀ خودرو: در شهریور سامانه برای متقاضیانی که با «عدم تخصیص خودرو» مواجه شدند باز می‌شود تا آن‌ها با انتخاب دوبارۀ خودرو در نوبت تحویل قرار بگیرند

مدیر سامانۀ یکپارچۀ خودرو: در شهریور سامانه برای متقاضیانی که با «عدم تخصیص خودرو» مواجه شدند باز می‌شود تا آن‌ها با انتخاب دوبارۀ خودرو در نوبت تحویل قرار بگیرند.

اعلام نتایج نوبت‌بندی خودروهای فرسوده امروز 29 خرداد | اسامی برندگان طرح جایگزینی خودروهای فرسوده

دیگر نیازی نیست این افراد دوباره در حساب وکالتی خود ۱۰۰ میلیون تومان بریزند./فارس

سامانه یکپارچه / شانس دوباره برای ثبت نام خودرو فراهم شد ​

اقتصادآنلاین: مدیر سامانه یکپارچه خودرو گفت: سامانه یکپارچه عرضه خودرو شهریور امسال برای متقاضیانی که در دور دوم خودرویی به آنها تخصیص نیافته است، باز می‌شود تا دوباره نسبت به انتخاب خودرو اقدام کنند.

 مهدی تقدسی اظهار داشت: به 97 درصد از افرادی که در مرحله دوم عرضه خودرو در سامانه یکپارچه عرضه ثبت نام خودروهای نام نویسی کردند طبق زمان بندی و براساس برنامه تولید خودروسازان داخلی خودرو تخصیص داده شده و براساس نوبت معین شده به این متقاضیان تا پایان سال 1403 خودرو داده می شود.

* سامانه یکپارچه برای متقاضیان مرحله دوم که خودرو نگرفته‌‌اند باز می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو افزود: با توجه به ظرفیت جذب نشده خودروسازان و همچنین محصولات جدید در شهریور ماه برای 3 درصد باقیمانده (افراد متقاضیان مرحله دوم) که خودروی به آنها تخصیص داده نشده، ضمن حفظ اولویت آنها امکان انتخاب خودروی جدید فراهم می شود.

وی بیان داشت: در واقع در شهریور ماه، سامانه یکپارچه عرضه خودرو برای 3 درصدی که در دور دوم عرضه یکپارچه در نوبت تحویل خودرو قرار نگرفته‌اند باز می‌شود و در قالب طرحی با عنوان «طرح جایگزین» متقاضیانی که در دور دوم خودرویی نگرفته‌اند می‌توانند خودروی خود را در سامانه انتخاب کنند و در نوبت تحویل خودرو قرار گیرند.

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو بیان داشت: از آنجا که این متقاضیان 3 درصد باقیمانده در دور دوم هستند که قبلا فرآیند ثبت‌نام دور دوم را طی کرده‌اند و مبلغ 100 میلیون تومان را  نیز نزد بانک بلوکه کرده بودند بنابراین با فراهم شدن فرصت انتخاب خودرو در «طرح جایگزین» فرصت دوباره‌ای برای انتخاب خودرو به آنها داده می‌شود و نیازی نیست که دوباره پولی را در نزد بانک بلوکه کنند.

تقدسی بیان داشت: همچنین به همه متقاضیان خودروی طرح جوانی جمعیت و طرح خودروی فرسوده در سال 1402 خودرو تخصیص داده شد که در موضوع متقاضیان طرح خودروی فرسوده طی هفته جاری نتیجه پالایش مشخص و بر روی سامانه اعلام می شود.

وی اظهار داشت: برخی از خودروها مانند کوییک اس و  X22ProIE همه سفارش‌های متقاضیان را پوشش دادند و برخی از محصولاتی که تقاضای بالایی داشتند مانند شاهین و FMC-SX5  تاریخ تحویلشان به 1403 موکول شده است.

سامانه یکپارچه / دور سوم عرضه یکپارچه خودرو برگزار می‌شود

مدیر سامانه یکپارچه عرضه خودرو درباره زمان برگزاری دور سوم عرضه یکپارچه خودرو بیان داشت: هنوز زمان آن مشخص نشده است، فعلا باید خودروسازان برنامه تولیدشان را اعلام کنند و پس از بررسی‌های لازم زمان اجرای دور سوم عرضه یکپارچه خودرو نیز اعلام می‌شود.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: