پایگاه خبری خانه فوتبال:

به گزارش همشهری آنلاین  محمد محبی شب گذشته با انتشار یک استوری نسبت به شرایط خود در استقلال گلایه و اعلام کرد اگر در این چند روز در مذاکرات توافقی برای ادامه حضور در این تیم حاصل نشود، مجبور می‌شود تصمیم جدیدی بگیرد.

علی امیری، معاون باشگاه استقلال امروز در واکنش به این موضوع اعلام کرد: اولین بار حجت کریمی در تاریخ ۲۷ ژوئن ۲۰۲۳ به سانتاکلارا نامه زد و پس از آن هم ۲ بار دیگر به این باشگاه نامه ارسال کرد. پس از ارسال نامه سوم، علیرضا نیکومنش را که در پرتغال حضور دارد، به عنوان نماینده استقلال به سانتاکلارا معرفی کردیم تا حضوری به این باشگاه برود. در ایمیل اول خود گفتیم ۶۰۰ هزار دلار را طبق توافق‌نامه پرداخت می‌کنیم و بازیکن برای ما خواهد شد. آنها هم در جواب گفتند به این دلیل که در زمان مدیریت فتح‌الله زاده پول پرداخت نشده است، پرونده در دادگاه CAS است و این توافق‌نامه اعتبار ندارد.

وی افزود: در ایمیل دوم گفتیم مدیریت استقلال عوض شده و برای اثبات حسن نیت حاضر هستیم ۱۴۰ هزار دلار باقی مانده دوره فتح‌الله زاده را هم برای باشگاه سانتاکلارا واریز کنیم. جوابی به ایمیل یادآوری ما و معرفی نماینده استقلال ندادند. نیکومنش هم گفت سانتاکلارا می‌گوید بازیکن با یک باشگاه روسی ۲۰ روز قبل تمام کرده است. زمان فتح‌الله زاده باید پولی پرداخت می‌شد که نشد. این پول برای زمان کریمی که نبوده است. بازیکن برای باشگاه سانتاکلارا است. تنها نفری که الان می‌تواند به استقلال کمک کند، خود محبی است زیرا نمی‌توانند به بازیکن به زور بگویند به پیروزی، سپاهان یا فلان جا برو. وقتی باشگاه می‌خواهد بازیکن را قرض داده یا به او رضایت‌نامه بدهد، باید خودش هم قبول کند. الان باشگاهش با ما دعوا دارد اما به سانتاکلارا گفتیم ۶۰۰ هزار دلار و ۱۴۰ هزار دلاری که بلوکه شده می‌دهیم. حاضریم همین فردا صبح پول را به حساب‌شان بریزیم اما می‌گویند دیگر به استقلال بازیکن نمی‌دهیم زیرا زمان آجورلو و فتح‌الله زاده این اتفاق افتاد.

معاون ورزشی استقلال تاکید کرد: محبی با استوری گذاشتن، فرار رو به جلو می‌کند. در غیر این صورت خودش می‌تواند پای کار بایستد و بگوید فقط به استقلال می‌روم. سال آخر قراردادش با سانتاکلارا است و باشگاه نمی‌تواند به زور بگوید محبی را به باشگاه روسی می‌دهم. 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: