پایگاه خبری خانه فوتبال:

مدیر مالی مستعفی باشگاه استقلال توضیحاتی را در خصوص علت قطع همکاری با این باشگاه ارائه کرد.
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، همکاری باشگاه استقلال با مصطفی احمدی مدیر مالی این باشگاه به پایان راه خودش رسید و اختلاف نظر درباره اینکه او استعفا داده یا برکنار شده، مطرح شده است.

احمدی در خصوص اینکه گفته می‌شود برکنار شده، به خبرنگار ورزشی فارس گفت: برکنار نشدم. قراردادم تمام شد. نخواستم با این هیات مدیره جدید کار کنم. کار سلیقه‌ای است. دیدم نمی‌توانیم با هم کار کنیم قراردادم را تمدید نکردم.

وی در مورد اینکه آیا تصمیم حسین قربان زاده رئیس سازمان خصوصی سازی در این اتفاق دخیل بوده، اظهار داشت: به هرحال او هیات مدیره چیده، سلایقی دارد و می‌خواهد آن‌ها را اجرایی کند. سلیقه در انتصاب و موارد دیگر تاثیر دارد.

معاون مالی پیشین استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود سازمان بازرسی به برخی مسائل مالی باشگاه استقلال ورود کرده، گفت: نه، ربطی به امور مالی ندارد. بازرسی به تخلفات مدیریت و هیات مدیره ورود کرده، گزارشش را هم نوشته است. ربطی به واحد مالی ندارد. از هیات مدیره سوال می‌کند و اگر از پاسخ آن‌ها قانع نشود، پرونده به دادگاه تخلفات اداری می‌رود. باید آنجا توضیح بدهند تا برطرف شود. هر مدیری در زمان خودش ممکن است تصمیماتی بگیرد که خلاف برخی مقررات باشد. دزدی نیست. این مساله هم ربطی به من ندارد.

وی در خصوص اینکه محمد مومنی اعلام کرده چندبار به دادگاه رفته و آیا این موضوع مربوط به گزارش سازمان بازرسی است، اظهار داشت: نه، دادگاهی که مومنی رفته مربوط به شکایت قربان زاده از اعضای هیات مدیره است. خود سازمان بازرسی قضاتی دارد که ابتدا آنجا رسیدگی می‌شود. اگر برطرف نشد به دادسرا می‌رود.

احمدی در مورد اینکه گزارش سازمان بازرسی شامل چه مواردی می‌شود، گفت: یک موضوع داستان فتح الله زاده است که چگونه مصوب کردند؟ باید بروند توضیح بدهند. یک موضوع هم بستن قراردادهاست که چرا قرارداد داشته تمدید کردید یا چرا اضافه کردید و ... از این قبیل سوالات است.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: