پایگاه خبری خانه فوتبال:

در جشن دیدنی چهارم جولای میلیاردر مشهور «مایکل روبین»، مهاجم پاری‌سن‌ژرمن در کنار تعدادی از سلبریتی‌ها دیده شد. امباپه روز سه‌شنبه در عمارت همپتونز در لانگ آیلند نیویورک با تعداد بسیار زیادی از ستاره‌های فوتبال، فوتبال آمریکایی و بسکتبال همراه بود.

روبین، که مدیر عامل Fanatics است، و مهمانانش همگی لباس‌های سفید پوشیده بودند. امباپه در کنار اسطوره NFL، تام بردی و همچنین فوق‌ستاره‌های بسکتبال جوئل امبید و جیمز هاردن، و بازیگر بریتانیایی جیمز کوردون عکس گرفت. برخی از بزرگ‌ترین نام‌های هالیوود نیز در این مراسم حضور داشتند: لئوناردو دی‌کاپریو، کیم کارداشیان، کندال جنر، جاستین بیبر، جی‌زی و بیانسه. اما وقتی تصاویر این مهمانی در فضای مجازی پخش شد و طرفداران امباپه را در حال معاشرت با کارداشیان دیدند نگران شدند.

ناموفق بودن آرسنال در کسب عنوان قهرمانی به «طلسم کارداشیان» معروف شده بود. توپچی‌ها تا ماه مارس، قبل از اینکه کیم کارداشیان برای تماشای یکی از بازی‌ها به ورزشگاه بیاید، با هشت امتیاز اختلاف در صدر حضور داشتند. کارداشیان به همراه پسرش در دیدار لیگ اروپا مقابل اسپورتینگ لیسبون حاضر شد. نه تنها آرسنال در آن شب از رقابت‌ها کنار رفت، بلکه خیلی زود جایگاهش در صدر جدول را به منچسترسیتی داد. کارداشیان در اوایل سال جاری به تماشای بازی پاری‌سن‌ژرمن نیز رفته بود، اما شاهد شکست آنها در اولین بازی خانگی خود بعد از ۷۱۵ روز بود، و پاریسی‌ها با نتیجه ۲-۰ به رن باختند.

پس از تماشای ویدئوهای او در کنار امباپه، هواداران به سرعت در توییتر از برنده جام‌جهانی ۲۰۱۸ خواستند فاصله خود را حفظ کند.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: