پایگاه خبری خانه فوتبال:

پس از حضور جواد نکونام در راس کادر فنی استقلال، بسیاری از هواداران این تیم منتظر حضور مهدی هاشمی‌نسب در جمع کمک‌های او بودند که تا این لحظه چنین اتفاقی نیفتاده است.

مهدی هاشمی‌نسب که در سالیان اخیر در کنار جواد نکونام حضور داشته و همراه با او تصمیم به قطع همکاری با فولاد خوزستان گرفت، حالا در جمع دستیاران او در استقلال دیده نمی‌شود که حالا این مربی فوتبال و بازیکن پیشین استقلال توضیحاتی در این باره به شرح زیر ارائه کرد:

«با سلامی از جنس صمیمیت و رفاقت صحبت‌هایم را با شما شروع می‌کنم. مخاطب خاص صحبت‌هایم هواداران با معرفت و عزیز استقلال هستند که مرام و عشق و معرفت را در حق بنده به آخر رساندند. 

لازم دونستم برای رفع سوء تفاهم‌هایی که در خصوص عدم حضورم در استقلال پیش آمده توضیحاتی را بیان کنم. 

امیدوارم با این گفته‌ها بتوانم کمی از چالش‌ها و دغدغه‌های باشگاه بزرگ استقلال را که این روزها کم هم نیست برطرف کنم. قصدم از مطرح کردن این بیانات فقط این است که احساس کردم قضیه به سمت و سویی می‌رود که من دوست ندارم به استقلال بیایم. 

مشکلات این جانب برای عدم حضور در استقلال تا این لحظه، نه مشکلات مالی بوده، نه تلفن بنده خاموش بوده است و نه ممنوع‌الکار بوده‌ام و در حال حاضر لحظات آرامی را سپری می‌کنم. 

همه‌ی ما از جمله هواداران عزیز خواسته‌ها و مطالباتی داریم که هیچ وقت همه‌ی آنها محقق نمی‌شود. بنده هم از این قاعده مستثنی نیستم. تصمیم گیرنده‌ی این مسئله کسان دیگری هستند که در جایگاهی که قرار دارند تصمیم‌شان قابل احترام است؛ فقط بنده را مسئول این تصمیم ندانند. ترجیح می‌دهم تا همین جا گفته‌هایم را به پایان برسانم...

کم نبوده روزهای سختی که در دنیای فوتبال تجربه کرده‌ام و تنها مرهم این زخم عشق شما و حمایت بی‌دریغ شما به بنده بوده است. آرزویم برای حضور در استقلال جبران تنها ذره‌ای از این عشق و محبت‌ها بوده و لا غیر. 

با آرزوی فصلی توام با آرامش، به دور از حواشی و سرشار از موفقیت برای تیم بزرگ استقلال»

منبع: ورزش3

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: