پایگاه خبری خانه فوتبال:

با پیگیری های وزیر ورزش و جوانان، مشکل جواد نکونام برای نشستن روی نیمکت استقلال حل شد و ممکن است وی همین امروز به عنوان سرمربی آبی ها معرفی شود.

به گزارش "ورزش سه"، مدیران باشگاه استقلال چند روزی است که برای انتخاب جانشین ریکاردو ساپینتو، با جواد نکونام به توافقاتی دست یافته اند ولی در این میان، مشکلاتی برای عقد قرارداد با وی وجود داشت که مانع از اعلام رسمی عقد قرارداد میان طرفین شده بود.

باشگاه استقلال در روزهای اخیر تلاش گسترده ای برای حل مشکل به وجود آمده انجام داد تا بتواند نکونام را به عنوان سرمربی جدید خود معرفی کند. تلاش هایی که باعث طولانی و فرسایشی شدن روند انتخاب نکو شده بود.

حالا نیز خبرگزاری برنا که وابسته به وزارت ورزش و جوانان است، از حل مشکل نکونام خبر داده و این بدان معناست که مدیران باشگاه استقلال مشکلی برای عقد قرارداد با گزینه مورد نظر خود و اعلام نام وی به عنوان جانشین ساپینتو ندارند.

در متن این اطلاعیه اینگونه آمده است: «پیگیری‌های خبرنگار برنا حاکی است که با پیگیری‌های سیدحمید سجادی وزیر ورزش و جوانان موانعی که بر سر راه حضور جواد نکونام در استقلال وجود داشت، رفع شد و او می‌تواند به‌عنوان سرمربی جدید در تیم استقلال فعالیت کند.

استقلال برای نیمکت خود در فصل آینده به دنبال گزینه‌های داخلی و خارجی رفت که در این میان شانس جواد نکونام بیشتر از دیگر گزینه‌ها بود اما موانعی در خصوص فعالیت او وجود داشت که با پیگیری وزیر ورزش و جوانان این مشکلات مرتفع شده و حالا تصمیم انتخاب او با مدیران استقلال است.»

بدین ترتیب انتظار می رود که در سریعترین زمان ممکن، نام نکونام به عنوان سرمربی جدید استقلال معرفی شود. اتفاقی که بعید نیست همین امروز رخ داده و بالاخره طلسم انتخاب جانشین ساپینتو شکسته شده و نکو طی چالش جدید و بزرگی در دوران مربیگری خود، روی نیمکت آبی های پایتخت بنشیند.

نکونام فصل قبل نیز مذاکرات مثبتی با مصطفی آجورلو انجام داد تا به عنوان جانشین فرهاد مجیدی معرفی شود ولی در نهایت این اتفاق رخ نداد تا نکو با یک فصل تأخیر، روی نیمکت استقلال بنشیند.

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: