پایگاه خبری خانه فوتبال:

به نظر می‌رسد مهدی طارمی آخرین روز‌های حضورش در تمرینات پورتو را پشت سر می‌گذارد. مهاجم ایرانی با پیشنهاد جدی از سوی میلان روبرو شده و گفته می‌شود پس از توافق دو باشگاه، این بازیکن فصل بعد را برای روسونری به میدان خواهد رفت.

شایعات مربوط به جدایی طارمی در این تابستان به بالاترین حد خود رسیده و این موضوع با تولد او نیز همزمان شده است. ستاره ایرانی اژد‌ها امروز ۳۱ ساله شد و هم تیمی‌های او نیز به روش سنتی و مرسوم، به وی تبریک گفتند.

18006969_666

بازیکنان پورتو در حاشیه تمرین امروز، برای طارمی تونل وحشت تشکیل داده تا او با تحمل کردن ضربات آنها، به آخر تونل برسد. حرکتی که تقریبا همه باشگاه‌های فوتبال به مناسبت تولد یکی از بازیکنان یا ورود نفرات جدید انجام می‌دهد.

در ابتدای این تونل، طارمی ترجیح داد تا سرجیو کونسیسائو را در آغوش بگیرد. سرمربی پورتو که با میدان دادن به مهاجم ایرانی، او را به یکی از مهمترین مهاجمان تاریخ اژد‌ها و آقای گل لیگ پرتغال تبدیل کرد.

بازیکن بوشهری سپس با عبور از میان این تونل، ضرباتی را از سوی هم تیمی هایش دریافت کرد تا اینگونه تولد او در تمرین پورتو جشن گرفته شود. صحفه رسمی باشگاه پورتو نیز با انتشار این ویدیو، ۳۱ سالگی طارمی را تبریک گفت.ش

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: