پایگاه خبری خانه فوتبال:

اریک تن‌هاخ، سرمربی منچستریونایتد، از پیروزی تیمش در دیدار دوستانه برابر آرسنال بسیار راضی است.

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در اولین دیدار دوستانه در اردوی پیش فصلش در آمریکا به مصاف آرسنال رفت و با نتیجه 0-2 در این دیدار به پیروزی رسید. 

بازیکنان این دو تیم تصمیم گرفتند ضربات پنالتی‌ای را به صورت نمایشی در پایان این بازی بزنند که یونایتد در این ضربات هم با دو گل اختلاف و نتیجه 3-5 پیروز شد. 

تن‌هاخ پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من فکر می‌کنم بازی خیلی خوبی بود. خوب بازی کردیم و من واقعا راضی هستم. با یا بدون توپ بسیار فعال بودیم. این سبک بازی مدنظر ما است. 

الان تنها بازه زمانی از سال است که می‌توان واقعا در تمرینات کار کرد و بدون هیچ عواقبی این سبک را در زمین اجرا کرد. اما ما همچنان به دنبال پیروزی هستیم و فکر می‌کنم بازیکنان نشان دادند که می‌توانیم بازی خوبی ارائه کنیم.

ما در زمینه پرس عالی عمل کردیم و نشان دادیم که می‌خواهیم مثل یک ماشین پرس رفتار کنیم. بنابراین برای انجام این کار باید همه کنار هم پیش برویم. این موضوع بسیار مهم است و امروز این کار را در هر دو نیمه اجرا کردیم. 

همه دیدارهای دوستانه پیش رو مهم هستند. ما باید پیش برویم و این دیدارها به ما کمک می‌کنند که پیشرفت کنیم. حریفان بسیار خوبی داریم. آرسنال حریف بسیار خوبی است. آن‌ها فصل گذشته در لیگ برتر بسیار عالی بودند. بنابراین رسیدن به آن‌ها بسیار خوب است و حالا باید بهتر باشیم.»

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: