پایگاه خبری خانه فوتبال:

در دیدار دوستانه امروز منچستریونایتد و رئال مادرید، هری مگوایر، کاپیتان سابق شیاطین سرخ، به محض ورود به زمین از طرف هواداران هو شد.آبروریزی برای مدافع یونایتد: دیگر چه کنند که بروی!

به گزارش "ورزش سه"، شرایط هری مگوایر، مدافع ملی‌پوش و کاپیتان سابق منچستریونایتد، در این تیم روز به روز بغرنج‌تر می‌شود.

او که اخیرا بازوبند کاپیتانی را از دست داد و منچستریونایتد رسما اعلام کرد که از این پس برونو فرناندز به جای مگوایر بازوبند کاپیتانی را به بازو خواهد بست در شبکه‌های اجتماعی هم مورد حمله گسترده هواداران یونایتد و دیگر کاربران قرار دارد.

امروز او شاهد اتفاق تلخ دیگری بود. در دیدار دوستانه منچستریونایتد و رئال مادرید که در شهر هیوستون تگزاس برگزار شد مگوایر در دقیقه 62 وارد زمین شد، ولی به محض ورود از طرف هواداران حاضر در استادیوم هو شد.

تن‌هاخ در دقیقه 62 مسابقه امروز تصمیم گرفت رافائل واران را بیرون بکشد و مگوایر را به میدان بفرستد. وقتی بلندگوی استادیوم نام او را به عنوان بازیکن تعویضی اعلام کرد، صدای هو کردن تماشاچیان در استادیوم شنیده شد. این پایان روز تلخ مدافع انگلیسی نبود؛ چرا که در ادامه مسابقه هر زمان که او صاحب توپ می‌شد صدای هو شدن شنیده می‌شد.

مگوایر سال آینده امیدوار به حضور در تیم ملی انگلیس برای رقابت‌های یورو 2024 است و با این شرایط بعید به نظر می‌رسد که ادامه حضور در یونایتد به سود او باشد

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: