پایگاه خبری خانه فوتبال:

نایب رئیس فدراسیون فوتبال گفت: اگر قرار باشد تغییرات زیادی داشته باشیم دیگر نباید بازی برگزار کنیم و نام لیگ برتر را باید بگذاریم دیگِ برتر!
به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور قنبرزاده اظهار داشت: بحث های مختلفی در جلسه امروز مطرح شد که شاخصه آن بدهی باشگاه ها بود. اکثر باشگاه های ما بدهکار هستند و بدهی های انباشته دارند و درآمدها کفاف بدهی ها را نمی دهد. در مورد حق پخش هم بحث شد و قرار شد در بحث مجوز حرفه ای باشگاه ها قراردادی را با صدا و سیما داشته باشند. برای AFC مهم نیست ه صدا و سیما خصوصی باشد یا دولتی. کارگروهی تشکیل و قرار شد خود باشگاه ها از مجلس و دولت پیگیر باشند و اگر انی اتفاق نیفتد در جام ملت ها و مجوز حرفه ای لیگ برتر آسیب می بیند. این موضوع باید جدی پیگیری شود.

وی در مورد اینکه قرار است دستورالعمل نقل و انتقالاتی اصلاح شود، گفت: دستور العمل ابلاغ شده و مسابقات از روز پنجشنبه آغاز می شود، اما راه باز است. این اولین بار است که این دستورالعمل و سقف بودجه ابلاغ می شود. برای اولین بار مشخص است که 16 تیم لیگ برتری چقدر بودجه برای لیگ گذاشته اند. الان مشخص است که اگر بودجه ای تصویب شده اضعیا هیات مدیره، خزانه دار و مدیرعامل امضا کرده اند و بازیکن هم خیالش راحت است. خود این یک دستاورد مهم است.

قنبرزاده ادامه داد: این کارگروه به کار خود ادامه می دهد و اگر نیاز به اصلاحاتی باشد با تصمیم هیات رئیسه انجام می شود. کما اینکه خود من هم اعتقاد دارم دستورالعامل 32 بندی نیاز به اصلاح و تکمیل دارد، اما باید اجازه دهیم این فصل جلو برود.

نایب رئیس فدراسیون فوتبال در مورد غیبت نماینده استقلال و مس رفسنجان در جلسه گفت: با توجه به مشکلاتی که داشتند حتما باید حضور پیدا می کردند. خطیر درگیر است و همه باید کمک کنند و نسبت به سایر باشگاه ها شرایط ویژه ای دارد.

وی در مورددرخواست باشگاه ها برای تعویق لیگ برتر گفت: برنامه ریزی مسابقات با سررمربی تیم ملی براساس فیفا دی است. بحث جام ملت ها و مقدماتی جام جهانی هم در نظر گرفته شده است. به نظر شما منطقی است؟ اگر قرار باشد تغییرات زیادی داشته باشیم دیگر نباید بازی برگزار کنیم و نامش را باید بگذاریم دیگِ برتر!

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: