پایگاه خبری خانه فوتبال:

کارشناس فوتبال گفت: مطمئن باشید وقتی یک مدیربرنامه ۱۲۷ میلیارد برده است او ۴۰۰ میلیارد تومان درآمدش بوده است.
مجید جلالی کارشناس فوتبال  درباره اینکه در نقل و انتقالات بازیکنان با رقم‌های بالا جابه جا می‌شوند و آیا ارزش دارند، گفت:  این موضوع روشنی است. به طور مثال جنسی تولید نمی‌شود، اما متقاضی زیاد دارد و قیمت بالا می‌رود و  این مسئله در فوتبال هم صدق می‌کند.  

او درباره نقش دلالان در بازار نقل و انتقالات بیان کرد: نقش دلالان در نقل و انتقالات در صدرجدول قرار دارد و در واقع همه بازار گرمی‌ها را آن‌ها انجام می‌دهند و خیلی راحت دستشان باز است.

کارشناس فوتبال درباره اینکه گفته می‌شود یک مدیر برنامه با ۴۴ بازیکن ۱۲۷ میلیارد تومان سود می‌کند، گفت: مطمئن باشید وقتی یک نفر ۱۲۷ میلیارد برده است او ۴۰۰ میلیارد تومان درآمدش بوده است. بقیه اش هم به شبکه و سیستمش می‌دهد. تاج هم این موارد را می‌داند. وقتی بالاترین مقام فدراسیون این حرف را می‌زد به طور حتم موضوعاتی هست که ما از آن بی خبر هستیم. اینکه برخورد نمی‌شود خود آن داستان مفصلی دارد.

جلالی درباره اینکه کدامیک از تیم‌ها در نقل و انتقالات عملکرد بهتری داشتند، گفت: تراکتور و سپاهان بهتر از بقیه تیم‌ها بودند.

کارشناس فوتبال درباره اینکه نظرش درباره سقف بودجه چیست و آیا  تیم‌ها سقف  را رعایت کردند، اظهار کرد: من اطلاعاتم آن قدر زیاد نیست که در این زمینه‌ها اظهار نظر کنم. البته سقف بودجه را نمی‌توانند اجرایی کنند. تنها چیزی که اگر یک روزی انجام  شود می‌تواند این طور باشد که تیم‌ها هر چقدر می‌خواهند خرج کنند، اما در پایان فصل تراز مالی شان مثبت باشد یعنی هر چقدر هزینه کردند مقداری بیشتر از آن درآمد داشته باشند و به سود برسند. مطمئن باشید چنین چیزی حالا حالا‌ها رخ نمی‌دهد.

 

 

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: