پایگاه خبری خانه فوتبال:

قطعی برق در تهران به صورت گسترده اتفاق افتاد.قطعی برق در شب. قطعی برق برای خیلی از خانواده ها و مراکز اداری ایجاد مشکل کرد.قطعی برق از قبل اعلام نشده بود. قطعی برق تهران باز هم اتفاق خواهد افتاد؟

قطعی برق مناطقی از تهران|دلیل خاموشی چه بود؟

مشاهدات میدانی، قطعی برق مناطق زیادی از تهران باعث خاموشی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران شده است.امشب در نیمه مرداد 1402 مصرف برق در تهران رکورد زد که این رکورد خاموشی برخی از مناطق تهران را در مرکز و غرب و شرق رقم زد.

از ساعتی قبل تعدادی از شهروندان تهرانی از قطع برق مناطقی از تهران خبر می‌دهند.

طبق اعلام شهروندان و مشاهدات میدانی بخش زیادی از خیابان مطهری، چهارراه قصر و بزرگراه صیاد شیرازی، خیابان خواجه عبدالله، جلفا، خیابان بخش‌هایی از خیابان ولیعصر و بلوار فردوس در غرب تهران فاقد روشنایی است.

در خیابان مطهری قطعی برق موجب به دلیل از کار افتادن چراغ های راهنمایی موجب اختلال ترافیکی شده بود.

طبق اعلام شهروندان قطعی برق در میدان هفت‌تیر، خیابان‌های سلیمان‌خاطر، سهروردی جنوبی و شمالی، بهار شیراز، بهار و مفتح، بهشتی، هویزه، آپادانا نیز مشاهده می‌شود.

این قطعی برق در حالی روی داده که امروز سخنگوی صنعت برق اظهار کرده بود که مشکلی در تامین برق نیست.

دیروز نیز برق 50 سازمان ملی و استانی پرمصرف در تهران قطع شد تا قطعی برق به ادارات دولتی نیز سرایت کند.

سخنگوی صنعت برق در خصوص علت قطع برق در این مناطق گفت: در اثر صاعقه، رله حفاظتی پست نیروگاه شهید رجایی عمل کرد و این مسئله موجب شد نقاط محدودی از شهر تهران برای دقایقی برق نداشته باشند. بلافاصله پس از این اتفاق، با تلاش نیروهای عملیاتی، این پست به شبکه برق متصل شد و شرایط تامین برق به حالت عادی برگشت.

امروز طبق اعلام سخنگوی صنعت برق رکورد مصرف برق شکسته شد و برای اولین بار به رقم 73 هزار و 450 مگاوات رسید.

آنطور که مصطفی رجبی مشهدی اظهار کرده، مصرف برق نسبت به سال گذشته ۴ هزار مگاوات (۵.۷ درصد) افزایش یافته است.

در قطعی برق با کجا تماس بگیریم

در زمان قطعی برق، درصورتی‌که از قطع بودن برق از سمت اداره برق اطمینان حاصل کردیم این سؤال برای ما پیش می‌آید که اکنون که برق قطع شده به کجا زنگ بزنیم، در ادامه همراه ما باشید.

در این مواقع کافی است که با شماره تماس 121  شماره تماس سامانه فوریت‌های برقی تماس حاصل فرمایید و با انتخاب گزینه‌ی مربوطه مشکل خود را اطلاع‌رسانی و منتظر پیگیری از سمت این اداره باشید.

مواردی انتخابی در تلفن گویا به‌صورت زیر است:

1_ قطعی برق

2_حادثه برقی

3_سایر موارد

این موارد در زمانی می‌تواند اعلام شود که مشکل از کنتور برق و یا سیم‌های ورودی قبل از کنتور باشد اما در زمانی که همین مشکلات برقی و یا قطعی برق از بعد از کنتور و فیوزهای مینیاتوری و به‌صورت خلاصه، در یک واحد فقط اتفاق بیفتد، می‌بایست این رفع ایراد، از سمت تکنسین انجام شود و برای اعزام تکنسین برق  زیر 45 دقیقه (در زمان اتصالی برق و یا قطعی برق از داخل) می‌توانید با مراجعه به سایت شرکت ویپان و یا با شماره‌گیری تلفن تماس حاصل فرمایید تا علاوه بر رفع ایراد مشکل خود علت و همچنین از انجام امور پیشگیری و جلوگیری از وقوع مجدد این موضوع، آسوده‌خاطر شوید.

توجه داشته باشید که اگر با شماره 121 در رابطه‌ با مشکل برقی داخل ساختمان یا به‌ اصطلاح بعد از کنتور تماس حاصل بفرمایید این افراد در این زمینه کمکی برای شما نمی‌توانند داشته باشند و وظیفه‌ی این افراد سالم رساندن جریان برق تا کنتور ساختمان شما است، ممکن است بعضی از برق‌کاران مشکلات مربوط به کنتور و یا قبل از کنتور را هم انجام دهند که در صورت اطلاع اداره برق از این موضوع، فرد و واحد مربوطه شامل جریمه‌های سنگین مالی می‌شوند.

درصورتی که نیاز به خدمات پس از فروش انشعاب و یا خدمات پرداخت صورتحساب قبوض خود داشتید به آسانی می‌توانید با شماره 1521 تماس بگیرید.

با دوستان خود به اشتراک بگذارید: